۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۳۲
کد خبر: 83413534
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«پرتو آذر»  مقام پنجم را از آن خود کرد

تهران- ایرنا- دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور لبنان با مقام پنجمی نماینده کشورمان آغاز شد.

دومین روز مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۹ به میزبانی کشور لبنان با رقابت کراس کانتری سواران بخش زنان آغاز شد و نمایندگان کشورمان در خط استارت این ماده قرار گرفتند.
«فرانک پرتو آذر»، «مونا فرح‌بخشیان» و «مهسا ژاویز» سه نماینده کشورمان در رده سنی بزرگسالان و جوانان امروز رقابت خود را در بخش کراس کانتری زنان برگزار کردند.
این مسابقات به مسافت ۴ دور ۲.۵ کیلومتری برگزار شد که در پایان پرتو آذر توانست به عنوان پنجمین رکابزن از خط پایان عبور کند.
در این ماده ۲۱ رکابزن در ۲ رده زیر ۲۳ سال و بزرگسالان حضور داشتند و چهار نماینده چین با کار گروهی توانستند عناوین اول تا چهارم را از آن خود کنند.
فرانک پرتوآذر زودتر از رقبای دیگر خود از  ژاپن، چین تایپه، تایلند، لبنان، اندونزی، سنگاپور، ویتنام و فیلیپین به خط پایان رسید و  مقام پنجم را از آن خود کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی آسیا از روز گذشته آغاز شد و نمایندگان کشورمان در رشته تیم ریلی رقابت خود را با حریفان برگزار کردندو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در پایان این رقابت به عنوان سومی دست یافت و مدال برنز را از آن خود کرد.

چین در این ماده طلا گرفت و ژاپن دوم شد؛ قزاقستان نیز به مقام چهارمی رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در کشور لبنان از تاریخ ۴ تا ۶ مرداد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha