۸ مرداد ۱۳۹۸، ۷:۳۰
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 83417029
T T
۰ نفر
۱۳ فلسطینی در یورش  شهرک نشینان به نابلس زخمی شدند

تهران – ایرنا – منابع خبری بامداد سه شنبه گزارش دادند که در یورش شهرک نشینان صهیونیست به شهر نابلس ۱۳ فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست ها زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، درگیری ها هنگامی رخ داد که ۱۸ اتوبوس حامل شهرک نشینان به بخش شرقی شهر نابلس واقع در کرانه باختری یورش برد که باعث درگیری میان آن ها و فلسطینی ها شد.

بنابر این گزارش، صهیونیست ها سعی داشتند که به مقبره حضرت یوسف (ع) در منطقه «بلاطة اللبلد» شهر نابلس یورش ببرند.

از سوی دیگر نظامیان صهیونیست دوشنبه شب بمب های آتش زا به سوی منازل مسکونی فلسطینی ها در شرق دیر البلح واقع در غزه پرتاپ کردند.

در همین حال «قدری ابوبکر» رئیس هیات اسرای فلسطینی اعلام کرد که مقام های صهیونیستی یک کودک سه ساله فلسطینی را در شهرک عیسویه واقع در قدس اشغالی به زعم اینکه به سوی خودروی نظامیان صهیونیست سنگ پراکنی کرده، برای بازجویی احضار کرده است.

وی در بیانیه ای این اقدام صهیونیست ها را محکوم و افزوده است: رژیم اشغالگر جنایت های علنی و آشکار علیه کودکان مرتکب می شود و کودکان فلسطینی در سایه سکوت جامعه جهان با خطرهای زیاد و همیشگی مواجه هستند.

دادگاه های رژیم صهیونیستی طی سه سال گذشته احکامی علیه ۲۰ کودک فلسطینی که اکثر آن ها از اهالی قدس اشغالی هستند، صادر کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha