۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 83420006
T T
۰ نفر
وزیر دفاع یمن: متجاوزان باید منتظر حملات بیشتری در عمق خاک شان باشند
عکس آرشیوی است

تهران- ایرنا- "محمد ناصر العاطفی" وزیر دفاع دولت نجات ملی وابسته به انصارالله یمن روز چهارشنبه با هشدار به ائتلاف عربی اعلام کرد: نیروهای ائتلاف سعودی تا زمانی که به تجاوزگری خود ادامه دهند، باید منتظر حملات بیشتری در عمق خاک شان باشند.

به گزارش تارنمای شبکه تلویزیونی "المسیره" یمن، العاطفی که در شهرستان "قطابر" در استان صعده در غرب یمن سخن می گفت، افزود: خون بی گناهان پایمال نخواهد شد و متجاوزان به خاطر دست زدن به این جنایات پشیمان خواهند شد. 

وی ادامه داد: جنایت های دهشناک که دست متجاوزان ائتلاف سعودی آلوده به آنهاست، پایان کار آنان را به دست نیروهای مسلح  و کمیته های مردمی یمن تسریع خواهد کرد.

العاطفی همچنین ائتلاف به سرکردگی سعودی را مسؤول عواقب جنایت هایی دانست که حدود پنج سال علیه مردم یمن انجام می شود.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در خصوص توانمندی موشکی و پهپادی ارتش این کشور نیز گفت: توان موشکی و پهپادی ما یک قدرت بازدارنده و راهبردی است و با عنایت خداوند متعال و اراده ملت آزاده یمن، پیروزی های گسترده ای را در عمق خاک دشمن به دست آورده ایم.

اظهارات العاطفی دو روز پس از آن صورت می گیرد که فرودگاه شهر "أبها" در جنوب عربستان با پهپاد یمنی قاصف ۲ هدف قرار گرفت و تمامی پروازهای آن به حالت تعلیق در آمد.

در هفته‌های گذشته، مراکز نظامی شهرهای جنوبی عربستان هدف گسترده حمله پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفته است؛ به طوری که موشک‌های پاتریوت قادر به رهگیری و انهدام آنها نیستند.

حملات دقیق پهپادهای یمنی به مراکز نظامی و فرودگاه‌های عربستان به کابوسی برای دولت ریاض تبدیل شده و تاکنون نتوانسته مانع این حملات شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha