۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83420539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخفیف عضویت کتابخانه های کانون در فصل گرم کتاب

۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵
کد خبر: 83420539
 تخفیف عضویت کتابخانه های کانون در فصل گرم کتاب

رشت - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در پویش فصل گرم کتاب کارت ویژه تخفیف عضویت در مراکز فرهنگی هنری کانون را دریافت می کنند.

اسفندیار ضیائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : به کودکان و نوجوان شرکت کننده در پویش فصل گرم کتاب کارت ویژه ای مبنی بر بهره مندی از تخفیف برای عضویت در مراکز کانون پرورش فکری ارائه می شود که با استفاده از این کارت می توانند برای عضویت یکساله در مراکز فرهنگی هنری کانون نصف حق عضویت را پرداخت کنند.

وی با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان از پویش فصل گرم کتاب افزود: پویش فصل گرم کتاب از نیمه دوم تیرماه گذشته با شعار آینده را باید ساخت در بوستان ها و تفرجگاه های گیلان به اجرا درآمده که در شهرستان های مختلف با استقبال مواجه است.

وی بیان داشت: در زمان حاضر، پویش فصل گرم کتاب در پارک ها، تفرجگاه ها و کنار ساحل در لشت نشاء، رودسر، رشت، املش، اسالم، تالش، منجیل برگزار شده و در رشت، لاهیجان، بندرانزلی و سایر شهرهای استان گیلان ادامه دارد که کودکان و نوجوانان مراکز کانون پرورش فکری و غیرمراکز می توانند از این پویش بهره مند شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان با حضور در پویش فصل گرم کتاب، علاوه بر انجام فعالیت های کتاب محور و کتابخوانی، با مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری  استان آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: شکل گیری و بروز رفتارهای اجتماعی و فرهنگی مناسب در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه، مهارت آموزی در سایه اشتراک گذاری تجربه های مهارتی و رفتاری، غنی سازی اوقاف فراغت در فصل تابستان آینده سازان، معرفی خدمات کانون به مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان از اهداف اجرای این پویش است.

ضیائی با اشاره به فعالیت های کتاب محور کانون در پایگاه‌های یاد شده، خاطر نشان کرد: برپایی کارگاه های کتاب و بازی، کتاب و تئاتر، کتاب و کاردستی، کتاب و سفال و کتاب و کودکان با نیازهای ویژه از جمله برنامه های مربیان در پایگاه ها است.

افزون بر ۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز ۳۱ گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان عضو هستند.

۷۲۸۶ /6030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha