۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2426
کد خبر: 83422852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطهری: دست از حمله به ظریف بردارید

۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبر: 83422852
مطهری: دست از حمله به ظریف بردارید

تهران-ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که تحریم وزیر امور خارجه نشان ضعف منطق آمریکاست، گفت: امیدوارم کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند قبول کرده باشند که ظریف انقلابی‌تر از آنهاست و دست از حمله به ایشان بردارند.

«علی مطهری» روز شنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «تحریم آقای ظریف، وزیر خارجه کشورمان توسط آمریکا بیش از هر چیز نشانه ضعف منطق آمریکا و هراس دولت این کشور از بیان منطق ایران در دنیاست. در تقابل فعلی ایران و آمریکا هر عقل سلیمی وقتی منطق دو طرف را می‌شنود حق را به ایران می‌دهد و اگر کشورهایی با آمریکا همراهی می‌کنند از روی ترس است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بنی امیه هم به شدت از اینکه منطق امام حسین (ع) برای مردم بازگو شود هراس داشتند و مانع نطق سخنگویان می‌شدند. ولی همیشه در نهایت منطق قوی بر منطق سست و بی پایه پیروز می‌شود. نشانه‌های آن در تحریم آقای ظریف هویداست. کشورهای جهان این تحریم را جدی نگرفتند و آمریکا تنها مانده است.

مطهری با اشاره به اینکه شخصیت آقای ظریف و علاقه‌مندی سیاستمداران دنیا به ایشان نیز در تحریم او  بی تاثیر نیست، نوشت: در واقع آمریکا مورد نامناسبی را تحریم کرده است. اما در داخل، امیدوارم کسانی که دم از انقلابی‌گری می‌زنند قبول کرده باشند که آقای ظریف انقلابی‌تر از آنهاست و دست از حمله به ایشان بردارند.»

به گزارش ایرنا، وزارت خزانه داری آمریکا بامداد پنجشنبه ۱۰ مرداد ماه، «محمد جواد ظریف» وزیر امورخارجه ایران را در فهرست تحریم های خود قرار داد.  

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha