۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 83425295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۵ درصد خدمات شرکت نفت در ارومیه الکترونیکی است

۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۳۹
کد خبر: 83425295
۹۵ درصد خدمات شرکت نفت در ارومیه الکترونیکی است

ارومیه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: ۹۵ درصد خدمات در این منطقه از طریق سامانه‌های اینترنتی و دفاتر خدمات پیشخوان دولت ارایه می‌شود.

احمد مجرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی یکی از سازمان‌های موفق در تحقق دولت الکترونیک می‌باشد، افزود: فرآیندهای مشترک سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی(تجارت آسان) بازنگری و تسهیل می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات مشترک با شرکت گاز آذربایجان‌غربی به منظور سوخت‌رسانی مطلوب، اظهار داشت: سامانه تجارت آسان یکی از مهم‌ترین عوامل برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان است. 

«مجرد» یکی از بازخوردهای مهم مهندسی مجدد فرآیند تسویه حساب سوخت مایع در سامانه تجارت آسان را حذف کامل مراجعه‌های مردمی به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: پیش از مشترکان سوخت مایع به منظور دریافت اشتراک گاز طبیعی باید جهت اخذ تسویه حساب ابتدا به نواحی این شرکت مراجعه می‌کردند اما در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری نیست و همزمان با اخذ اشتراک گاز طبیعی این اقدام توسط شرکت گاز از طریق سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با بیان اینکه سامانه تجارت آسان پایگاه اطلاعاتی مشترکی با سازمان‌های متولی اعم از جهاد کشاورزی، پست، صنعت، معدن و تجارت، شرکت گاز و فرمانداری‌ها دارد، گفت: این سیستم به معنای واقعی کلمه از مراجعه‌های مستقیم مشتریان سوخت در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، کشاورزی و صنایع به ادارات کاسته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه یکی از مناطق ۳۷ گانه کشور و ۲ گانه آذربایجان‌غربی است؛ این منطقه شامل شهرستان‌های ارومیه، اشنویه، سلماس، خوی، چالدران، قره ضیاء‌الدین، ماکو، شوط، پلدشت و بازرگان با شعاع عملیاتی ۲۵۰ کیلومتر است.

در این منطقه نفتی سه انبار نفت، ۲ مرکز سوختگیری هواپیمایی در مجموع با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۵۴ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی وجود دارد.

۳۲۱۴/۳۰۷۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha