۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۱۵
کد خبر: 83432470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار: خبرنگاران در توسعه شهر گرگان سهیم هستند

۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۱۵
کد خبر: 83432470
شهردار: خبرنگاران در توسعه شهر گرگان سهیم هستند

گرگان - ایرنا - شهردار گرگان با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا گفت که خبرنگاران در مبانی توسعه شهری تاثیرگذار و سهیم هستند و می بایست از این ظرفیت هرچه بیشتر استفاده کنیم.

عبدالرضا دادبود امروز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان افزود: توجه مدیریت شهری گرگان به شاخص های فرهنگی و اجتماعی نسبت به گذشته بیشتر شده است بر این اساس از رویکردهای رسانه ای و تعامل با اصحاب رسانه و خبرنگاران برای رسیدن به شهری که شایسته مردم استان گلستان باشد؛ استقبال و حمایت می کنیم.

وی با بیان این که سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با بهره مندی از سابقه طولانی و توانمندی حرفه ای ظرفیت و مرجعیت بالای خبری دارد، گفت: شهرداری گرگان از مزیت نسبی ایرنا که برای دستگاه های عمومی ایجاد کرده است؛ بهره بیشتری خواهد برد.

دادبود که از سوی تنی چند از مدیران شهری از جمله مشاور امور بانوان و ریاست روابط عمومی همراهی می شد با حضور در اتاق خبر ایرنا گفتگوی خبری هم داشت که متعاقبا منتشر می شود. 

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا از سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است. 

طی روزهای اخیر استاندار و شماری از مدیران گلستان، روسای سازمانها و دانشگاهها و فرماندهان انتظامی با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز گرگان سالروز شهادت محمود صارمی را به همکارانش تبریک و تسلیت گفتند.

سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال ۱۳۱۳ هجری شمسی در ساختار یکی از ادارات کل وزارت امور خارجه به نام آژانس پارس تاسیس شد و با پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۶۰ با مصوبه مجلس شورای اسلامی تغییر نام یافت. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha