۲۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2183
کد خبر: 83435689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان مازندرانی رتبه اول را در جشنواره نوآوری‌های آموزشی کسب کردند

ساری - ایرنا - معلمان استان مازندران توانستد در جشنواره نوآوری‌های آموزشی در بخش فرآیند آموزش و یادگیری رتبه نخست کشور را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، جشنواره ملی نوآوری های آموزشی کشور هر ساله با هدف کیفیت بخشی به آموزش و آشنایی دبیران با روش های نوین تدریس و به اشتراک گذاشتن تجارب معلمان سراسر کشور برگزار می شود .

بر اساس گزارش آموزش و پرورش مازندران، معلمان استان همچنین موفق شدند علاوه بر رتبه نخست در بخش فرآیند آموزشی و یادگیری در بخش مسابقات آزمایشگاهی نیز رتبه دوم کشوری را کسب کنند.

فرهنگیان شرکت کننده از مازندران، پس از رقابت‌های صورت گرفته در مرحله مدرسه‌ای، شهرستانی و استانی به مرحله کشوری راه پیدا کردند و از بین ۳۲ استان، حائز رتبه‌های برتر شدند.

در مرحله کشوری این جشنواره، سه تیم شرکت کننده از شهرهای سیمرغ و ناحیه ۲ ساری موفق شدند رتبه اول کشوری و تیم شهرستان گلوگاه در مسابقات آزمایشگاهی دبیران رتبه دوم کشوری را کسب کند.

تعداد ۱۸۰ تیم در مرحله استانی جشنواره نوآوری و تعداد ۳۰تیم در مسابقات آزمایشگاهی شرکت کردند که پس از داوری استانی سه تیم در سه محور مشارکت اولیاء، رسانه‌های پرشمار، سنجش عملکردی و یک تیم در مسابقات آزمایشگاهی به مرحله کشوری راه یافتند.

این دوره از جشنواره ملی نوآروی های آموزشی به میزبانی شهر مشهد برگزار شد.

آموز شو پرورش استان مازندران ۳۵ هزار نیروی انسانی دارد که از این تعداد ۲۴ هزار نفر معلم هستند. 

۷۳۳۵/۱۶۵۴

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha