۲۷ مرداد ۱۳۹۸، ۷:۴۵
کد خبرنگار: 1195
کد خبر: 83441183
T T
۰ نفر
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه

تهران - ایرنا - تاکید ظریف بر ادامه دیپلماسی فعال ایران، نقل آذری جهرمی از ابر رایانه ایرانی، بازگشت 43 زائر ایرانی بیمار برای درمان به کشور، افشای سند توافق دولت انگلیس از پیامدهای برگزیت، 20 کشته در انفجار کابل و شکست برزیل مقابل سروقامتان نوجوان والیبال ایران در دیداری تدارکاتی از مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته به شمار می رود.

اخبار داخلی 

تهران - وزیر امور خارجه ایران در پیامی توئیتری با عنوان تداوم دیپلماسی فعال ایران، گزارشی از فعالیت های دیپلماتیک روز گذشته خود ارائه داد.
تهران - معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: ۴۳ زائر بیمار برای ادامه درمان از بیمارستان مرکز پزشکی و بیمارستان عربستان سعودی به بیمارستان های ایران منتقل شدند.
تهران - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توئیتر خود اعلام کرد:‌ ابررایانه ایرانی "سیمرغ" تا سال‌ آینده آماده می‌شود.
رشت - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دیدار با مدیر عامل منطقه آزاد لوتوس روسیه گفت: با توجه به پیوستن ایران به اتحادیه گمرکی اوراسیا پیش بینی می شود مراودات تجاری رونق بیشتری یابد.
تهران - سفیر ایران در لندن درباره تغییر نام نفتکش ایرانی متوقف در جبل الطارق گفت که دلیل تغییر نام آن دور زدن تحریم‌ها نبوده و این نفتکش تحت هیچ تحریمی قرار ندارد.
رشت - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لوتوس روسیه در بازدیداز زیر ساخت های بندری منطقه آزاد انزلی نسبت به  توسعه مراودات ابراز تمایل کرد.
تهران - تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیداری تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست برزیل شد.

اخبار خارجی 
تهران - روزنامه انگلیسی اسنادی از دولت این کشور را افشا کرد که سناریوهای پیامد خروج بدون توافق انگلیس از اتحادیه اروپا را به تصویر کشیده است.
کابل - سخنگوی پلیس کابل گفت: انفجاری در سالن عروسی واقع در غرب کابل 20 کشته و 45 زخمی به همراه داشت.
پکن - دو روز پس از آنکه پیونگ یانگ اعلام کرد علاقه ای به ارتباط با کره جنوبی و ادامه گفت و گوها با این کشور ندارد، کره شمالی تاکید کرد هدف این کشور و آمریکا حمله به کره شمالی است.
تهران - جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه مناطقی را در شمال نوار غزه بمباران کردند.
تهران - رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ضعیف خواندن ترامپ و نتانیاهو گفت که ممانعت از ورود دو نماینده مسلمان کنگره به فلسطین اشغالی او را بسیار ناراحت کرده است.
تهران- ارتش سوریه تلفات سنگینی به عناصر تروریستی و تجهیزات آنها در استان ادلب وارد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha