۲ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83448010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران دولتی هستند

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه مدیران دولتی هستند گفت: حضور ما در گلزار شهدا در اولین روز از هفته دولت تجدید میثاق با تمام شهیدان ایران اسلامی است.

سید سعید شاهرخی روز شنبه در اولین روز از هفته دولت و در آیین عطر افشانی گلزار شهدای همدان با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: حساسیت، اهمیت و جایگاه دولت از تاکیدات معظم له است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بیان کرد: ما باید به خدمتگزاری به مردم افتخار کنیم و برای همه مسئولان دستگاه های اجرایی استان همدان برای رسیدن به این مهم آرزوی موفقیت می کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز گفت: در نخستین روز از هفته دولت با تجدید پیمان با شهدا ثابت می کنیم ادامه دهنده راه آنها هستیم.

ناصر عارف با اشاره به اینکه عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا نمایشی نیست افزود: امروز ما در مسند مدیریت هستیم و راه شهدا را ادامه می دهیم.

وی اظهار داشت: در جنگ نظامی دشمن شهرها و روستاها را بمباران و سرزمین ها را تسخیر می کنند اما در جنگ فرهنگی مغزها و اعتقادات را مورد هجمه قرار می دهند و تسخیر می کنند.

عارف جنگ اقتصادی را یکی دیگر از راه های ضربه دشمن عنوان کرد و گفت: وابسته کردن در جنگ اقتصادی مهمترین هدف دشمن است.

وی اضافه کرد: کار و مدیریت جهادی ما را در جنگ فرهنگی با دشمنان پیروز می کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان بیان کرد: امروز کشور ما پیشرفت های زیادی کسب کرده است که حاصل مدیریت جهادی است.

همزمان با نخستین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گلزار شهدای شهر همدان با حضور مردم و مسئولان این استان غبارروبی و عطرافشانی شد و در این آیین معنوی مسئولان و مردم با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) تجدد میثاق کردند.

۹۹۰۴/۲۰۸۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha