۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 83452142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز بی‌بضاعت در اردبیل نیازمند کمک خیرین هستند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: ۶ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در این استان در آستانه آغاز سال‌تحصیلی جدید چشم انتظار کمک‌های مردم و خیرین هستند.

به گزارش ایرنا ، حسین دشتی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته برای تامین لوازم مورد نیاز هر دانش آموز چهار میلیون ریال نیاز است.

وی با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها در سه مرحله برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مرحله اول با استقرار ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار در نقاط مختلف استان آغاز شده و مرحله دوم آن نیز پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم شهریور در مصلاهای نماز جمعه و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: مرحله سوم و نهایی این جشن چهارشنبه دهم مهرماه در هزار و ۲۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود و برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین ۱۸۰ هزار پارکت با شعار "رنگ مهر رویایی را بسازیم" در بین دانش‌آموزان استان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و مردم و در اختیار قرار دادن دانش‌آموزان نیازمند از جمله اهداف برگزاری جشن عاطفه‌هاست تا هیچ دانش‌آموزی به جهت نبود امکانات اولیه تحصیلی از علم‌آموزی و تحصیل عقب نماند.

وی ادامه داد: تلاش بر این است تا از ظرفیت ماه محرم برای تامین نیازهای اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت استان نهایت استفاده شود و از نیکوکاران و مردم هم انتظار می‌رود این نهاد را در رسیدن به اهداف انسانی خود بیش از پیش یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هدف‌گذاری کمک‌های مردمی و نیکوکاران در استان در جشن عاطفه‌های امسال در مجموع ۳۰ میلیارد ریال است، گفت: امسال تاکنون مردم و خیرین ۱۵ میلیارد و  ۲۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در جشن عاطفه‌ها کمک کرده‌اند.

دشتی افزود: برای سومین سال پیاپی از هفته آینده کیف تحصیلی و لوازم‌التحریر موردنیاز دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان در بین آنها توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: مردم و خیرین پارسال بیش از ۲۴ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان کمک کردند.

او گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ کمیته امداد پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است که می‌توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و نوع کمک‌های خود اعم از نقدی و غیرنقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به آنها کمک‌های خیرین را دریافت کنند.

او بیان کرد: همچنین مردم با استفاده از کد آنی #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند در زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک‌های خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در اختیار این نهاد قرار دهند.

۳۸ هزار خانوار با جمعیت حدود ۷۴ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند.

۶۱۳۰/۶۰۱۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha