۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83453167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳ پایگاه کمک های جشن عاطفه ها در کردستان را جمع آوری می‌کند

سنندج - ایرنا - معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ازبرپایی ۴۳ پایگاه برای جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه های امسال استان خبر داد.

هیوا رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده امسال نیز همانند سال گذشته بخش زیادی از کمک های مردمی در جشن عاطفه ها به روش‌های نوین و الکترونیکی در استان جمع آوری می‌شود، ضمن اینکه ۴۳ پایگاه نیز برای جمع آوری کمک ها دایر می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در هر شهرستان یک پایگاه اصلی برای جمع آوری کمک های مردمی دایر می‌شود خیران و نیکوکاران می توانند با حضور در این مراکز کمک های نقدی و غیر نقدی (کالا) خود را تحویل دهند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: علاوه بر این پایگاه های اصلی، در ۳۳ مرکز نیکوکاری نیز پایگاه جمع آوری کمک های مردمی جشن عاطفه ها دایر می‌شود.

وی اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال در ۲ مرحله برگزار می شود که مرحله اول روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری هفتم و هشتم شهریور در پایگاه های سطح شهرها و همچنین مصلاهای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رحیمی افزود: مرحله دوم این جشن نیز روز یکشنبه دهم مهر در سطح مدارس  تمام شهرستان‌ها با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان و باهدف کمک به دانش آموزان نیازمند همان مدارس برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نیکوکاران جهت مشارکت در این جشن می‌توانند هم از طریق واریز نقدی به شماره‌ حساب ۰۱۰۱۳۴۶۸۵۶۰۰۶ بانک ملی شعبه آزادی بنام وجوه امانی و شرعی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هم بصورت اهدای لوازم التحریر، پوشاک و کمک های غیر نقدی کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان عنوان کرد: افراد خیری که تمایل داشته باشند کمک های خود را الکترونیکی اهدا کنند می توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* و یا شماره‌گیری ۰۹۶۸۸۷ از طریق گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه جمع آوری کمک ها به صورت الکترونیکی به صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه های مردم کمک می کند، اضافه کرد: سال گذشته ۱۸ میلیارد ریال کمک مردمی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد و پیش بینی می شود امسال این میزان حدود ۱۵ میلیارد ریال باشد.

رحیمی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از هفت هزار دانش آموز نیازمند زیر پوشش و خدمات حمایتی این نهاد در استان قرار دارند، گفت: کمک های جمع آوری شده قبل از شروع سال تحصیلی جدید در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

مرحله اول جشن عاطفه ها با شعار « بارنگ مهر رؤیایی را بسازیم » روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری هفتم و هشتم شهریور همزمان با سراسر کشور در میادین و خیابان های اصلی شهرها و مصلاهای برپایی نماز جمعه استان کردستان برگزار می شود.

در حال حاضر ۱۳۴ هزار و ۶۵۵ نفر از جمعیت استان در قالب ۶۷ هزار و ۶۱۳ خانوار زیرپوشش خدمات کمیته امداد امام (ره) هستند، بیش از هفت هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تشکیل می دهند.

۷۳۴۸ / ۳۰۳۴ 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha