۶ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۰۴
کد خبرنگار: 2058
کد خبر: 83456316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره شهید کاوه در مشهد برگزار می شود

۶ شهریور ۱۳۹۸، ۲۲:۰۴
کد خبر: 83456316
یادواره شهید کاوه در مشهد برگزار می شود

مشهد- ایرنا- سی و سومین یادواره سردار سرلشکر پاسدار محمود کاوه ۱۰ شهریور در مشهد برگزار می شود.

دبیر ستاد  سی و سومین یادواره شهادت سردار سرلشکر پاسدار محمود کاوه عصر چهارشنبه در نشست اطلاع رسانی این یادواره گفت: در طول سالیان گذشته در باره این سردار افتخار آفرین که مقام معظم رهبری از ایشان به عنوان معجزه دفاع مقدس یاد کرده اند ۲۴ محصول فرهنگی تولید شده است که شامل لوح فشرده، فیلم و صوت از زندگی شهید، فیلم سینمایی، کتاب، ویژه نامه، بازی رایانه ای، انیمیشن و مستند می باشند.

سردار مجید ایافت، هدف از برگزاری این یادواره را تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام راحل و الگو سازی شخصیتی برای نسل جوان اعلام کرد و افزود: این یادواره با همکاری همرزمان و دوستداران این شهید برگزار می شود.

وی اظهار داشت: شهید کاوه در دوران زندگی در مکتب درس رهبر معظم انقلاب با ایشان تماس مداوم داشت و ایثار و از خود گذشتگی وی باعث شد رهبری بعد از شهادت شهید کاوه وی را استاد و رهبر خویش خواندند. 

وی گفت: به همین مناسبت عصر فردا از المان جدید این شهید در مزارش رونمایی می شود، مراسمی هم عصر فردا در خانه پدری ایشان برگزار خواهد شد.

در این مراسم زهرا کاوه همسر شهید نیز خاطراتی از دوره زندگی این شهید بزرگوار بیان کرد.

سر لشکر پاسدار شهید محمود کاوه فرمانده لشکر ویژه شهدا دهم شهریور ماه سال ۶۵ در عملیات کربلای ۲ در منطقه شمال غرب در منطقه حاج عمران پیرانشهر به شهادت رسید.

۶۰۷۰/۶۰۵۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha