۸ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 2784
کد خبر: 83457511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح خدماتی و عمرانی در خرم‌دره به بهره برداری رسید

زنجان - ایرنا - به مناسبت هفته دولت پنج طرح عمرانی و خدمات شهری خرمدره با حضور مسئولان این شهرستان عصر پنجشنبه به بهره برداری رسید.

با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، خانواده شهدا و برخی از مسئولان در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی و رفاه شهروندان، آسفالت ریزی خیابان ۱۷ شهریور خرم‌دره با حجم آسفالت ریزی یکهزار و ۷۳۵ تن با اعتبار ۸ میلیارد و ۷۰۰  میلیون ریال  به بهره برداری رسید.
همچنین زیر سازی و آسفالت خیابان صنعتگران با حجم ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۷ میلیارد ۳۹۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های مناسب سازی شهرداری خرمدره بود.
علاوه بر این در زمینه فضای سبز و پارک  ساماندهی، بهسازی، خرید تجهیزات بازی،  زیر سازی آسفالت پارک شهید خسرو پناهی در مجموع با اعتبار ۳۰۰میلیارد ریال، پروژه توسعه فضای سبز ورودی اتوبان شامل کاشت چمن، درخت و گل کاری در فضایی به مساحت ده هزار متر مربع با اعتبار ۲ میلیارد ریال افتتاح شد.
لازم به ذکر است پروژه بازسازی طبقه همکف شهرداری خرم دره با اعتبار ۲ میلیارد ریال و راه اندازی پورتال و سامانه جامع شهرسازی با اعتبار یک میلیارد ریال ازجمله پروژه های افتتاحی شهرداری خرم‌دره درهفته دولت بود.
در حوزه توسعه روستایی و در زمینه آبرسانی  با حضور مسئولان و بخشدار خرم دره چاه آب شرب روستاهای فلج، اردجین و کبودچشمه  با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره برداری و مشکل تامین آب شرب ۷۰۰ خانواده ساکن این ۳ روستا برطرف شد.
در راستای اجرا و اتمام طرح هادی در روستاها  ۳ طرح جدول گذاری به طول ۷۰۰ متر، آسفالت ریزی راه ارتباطی روستای رحمت آباد به سوکهریز به طول ۵ کیلومتر،  احداث جایگاه جدید زباله مشترک برای روستای رحمت آباد و سوکهریز و همچنین  ۲۵ طرح توزیع برق  با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بهره برداری شد.
۹۵۵۶/۸۰۶۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha