۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83458041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به اینکه خدمت به مردم و نظام، وظیفه همه مسوولان است، گفت: مسوولان بهترین فرصت برای جلب رضایت مردم را در اختیار دارند که باید از این فرصت بهره ببرند.

ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهاباد افزود: در هفته دولت طرح‌های زیادی در جهت ارتقای کیفی زندگی و رفاه مردم افتتاح و کلنگ‌زنی شد که نشان‌دهنده توجه دولتمردان به مردم است.

وی با بیان اینکه رضایت خداوند در رضایت مردم نهفته است، ادامه داد: خدمت صادقانه به مردم، ارزش و ثواب بالایی دارد و هیچ دینی به اندازه اسلام، مسوولان را برای خدمت به مردم تشویق نکرده است.

وی با تسلیت سالروز شهادت رجایی و باهنر اظهار داشت: این ۲ شهید بزرگوار از خدمتگزاران صدیق انقلاب اسلامی و مدافع اصلی ملت و انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها بودند.

امام جمعه موقت مهاباد به آغاز جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: اقشار مختلفی با میزان درآمدهای متفاوت در جامعه زندگی می‌کنند که در این میان حمایت از اقشار کم‌درآمد از سوی خانواده‌های با درآمد بالاتر جامعه می‌تواند موجبات اطمینان خاطر افراد بی‌بضاعت و همدلی بیشتر اجتماعی را محقق سازد.

وی از مردم خواست تا در جشن عاطفه‌ها به عنوان فرصتی برای عشق‌ورزی و ابراز محبت و دوستی، استفاده کنند.

به مناسبت هفته دولت ۳۵ طرح صنعتی، عمرانی و خدماتی با اعتبار ۸۷۴ میلیارد ریال در مهاباد افتتاح شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت «محمدعلی رجایی» و «محمدجواد باهنر» ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، به عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است؛ سالروز شهادت این دو شخصیت ارزنده و ماندگار در تقویم جمهوری اسلامی ایران روز ملی مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha