مونسان در بوم‌گردی و ثبت‌های جهانی عملکرد موفقی داشته است

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عملکرد گزینه مونسان در بوم گردی و ثبت‌های جهانی را موفقیت‌آمیز عنوان کرد و گفت: نگاه بلندمدت و برنامه‌محور این گزینه پیشنهادی دولت در موضوع نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز قابل تحسین است.

«احد آزادی‌خواه» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: مونسان در طول مدت مدیریت خود در سازمان میراث فرهنگی انصافا عملکرد خوبی داشته و نظر بنده برای انتخاب وی برای تصدی این وزارت صددرصد مثبت است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تحول گرا بودن مونسان را از دیگر ویژگی‌های گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد و افزود: رویکرد اقتصادی مونسان در حوزه جذب گردشگر و همچنین نگاه بلند و برنامه‌محور وی در موضوع نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز قابل تحسین است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مونسان بهترین گزینه برای تصدی وزارتخانه تازه نفس است، اضافه کرد:‌ در سه حوزه تخصصی این وزارتخانه تازه تاسیس کارهای زیادی باید انجام شود. ولی عمده این کارها،  موضوع به تراز رساندن گردشگر و توریست خارجی در برنامه ششم توسعه است که اگر این تراز حاصل شود بهترین اتفاق در وزارتخانه به رخ داده که به اعتقاد من مونسان می‌تواند این تراز را احیا و ایجاد کند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: عملکرد مونسان در زمینه بوم‌گردی، بافت‌های فرسوده، و از همه مهمتر صنایع دستی، و بحث ثبت‌های جهانی در زمان تصدی وی در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، بسیار موفقیت‌آمیز بوده است.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری دوشنبه چهارم شهریورماه ۱۳۹۸ در نامه‌ای علی اصغر مونسان را به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری و محسن حاجی میرزایی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی کرد.

براساس گزارش‌ها جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی میراث فرهنگی و نیز آموزش و پرورش قرار است سه‌شنبه  برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha