۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 2122
کد خبر: 83461801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تنش در مرزهای لبنان با سرزمینهای اشغالی فروکش کرد

۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲
کد خبر: 83461801
تنش در مرزهای لبنان با سرزمینهای اشغالی فروکش کرد

تهران - ایرنا - پس از تبادل آتش میان نیروهای حزب الله لبنان و رژیم صهیونیستی، منابع امنیتی در دو طرف خبر می دهند که اوضاع کمی آرام‌تر شده‌، اما طرفهای درگیر همچنان احتیاط و هشیاری را در دستور کار دارند.

خبرنگار "الجزیره" که در مرز فلسطین اشغالی با لبنان مستقر است، روز دوشنبه گزارش داد، اوضاع در این منطقه پس از تبادل آتش میان رژیم صهونیستی و حزب الله لبنان به حالت اولیه خود بازگشته و کمی آرام شده است.
این خبرنگار افزود: البته هر دو طرف همزمان با این آرامش، احتیاط را در نظر گرفته اند.
به نوشته الجزیره، پس از اعلام حزب الله لبنان مبنی بر هدف قرار دادن یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با موشک ضد تانک و تجاوز توپخانه ای صهیونیست ها به اراضی جنوب لبنان، یک منبع امنیتی لبنانی به شبکه خبری الجزیره گفت: پس از حمله راکتی رژیم صهیونیستی به چند روستا در جنوب لبنان، اسراییل حملات خود را متوقف کرد.
فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر نیز تاکید کرد که اوضاع در مناطق شمالی فلسطیین اشغالی به حالت اولیه خود بازگشته است.
تارنمای الجزیره نوشت، چند منبع نظامی در ارتش اسراییل اعلام کرده اند که به نظر می رسد پس از این عملیات از سوی حزب الله، درگیری با این حزب در مرزها به پایان رسیده باشد.
حزب الله لبنان دیروز در اقدامی تلافی جویانه و در دفاع از خود، یک خودروی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی با موشک هدف قرار داد.
منابع خبری به نقل از حزب الله لبنان اعلام کردند که در پی حمله به یک خودروی نظامی در مسیر پادگان "افیفیم" در شمال فلسطین اشغالی، شماری از نظامیان صهیونیست کشته و برخی دیگر زخمی شدند.
بر اساس اعلام رسانه ها در پی این حمله، رژیم صهیونیستی مناطقی را در جنوب لبنان هدف قرار داد.
ارتش رژیم صهیونیستی پس از عملیات حزب الله اعلام کرد که  بیش از 100 موشک و راکت به سمت برخی روستاهای مرزی لبنان شلیک کرده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha