۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۴۰
کد خبر: 83464031
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال شیمیدر سه بازیکن دیگر را جذب کرد

۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۴۰
کد خبر: 83464031
تیم بسکتبال شیمیدر سه بازیکن دیگر را جذب کرد

تهران- ایرنا- تیم بسکتبال شیمیدر امسال نیز تمایل دارد به عنوان یک مدعی وارد لیگ شود و برهمین اساس قراردادش با سه بازیکن دیگر را نهایی کرد.

در ادامه نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال که از ۹ آبان شروع می‌شود تیم شیمیدر با سه بازیکن دیگر قرارداد بست. آرن داوودی، اصغر کاردوست و مایک رستم‌پور بازیکنانی هستند که قراردادشان با این تیم تهرانی را نهایی کرده‌اند و سال آینده با پیراهن شیمیدر وارد لیگ می‌شوند. تیم شیمیدر پیش از این قراردادهای محمد جمشیدی، مهدی کامرانی، رافی و درو درغوکاسیان و وحید دلیرزهان را برای فصل بعدی تمدید کرده‌ بود.

هدایت تیم شیمیدر را در فصل آینده محمدرضا اسلامی برعهده خواهد داشت.

از اخبار قبلی نقل و انتقلات لیگ نیز می‌توان به فعالیت‌های شهرداری گرگان، پتروشیمی و مهرام اشاره کرد.

پپیش از این مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال هدایت شهرداری گرگان را برعهده گرفته بود و روزبه ارغوان و امیر صدیقی نیز با این تیم قرارداد بستند.

فرزاد کوهیان مربی تیم ملی نیز سرمربی تیم پتروشیمی شد و این باشگاه با سجاد مشایخی، میثم میرزایی، حامد حسین زاده، محمد حسن زاده، محمد یوسف‌وند، رسول مظفری، اشکان خلیل نژاد، محمدرضا اکبری، محمدرضا بهرام زاد و پیام کیانی قرارداد بست.

مصطفی هاشمی نیز سرمربی تیم بسکتبال مهرام شد و از این باشگاه اخباری رسیده مبنی بر اینکه صمد نیکخواه‌بهرامی، آرمان زنگنه و فرید اصلانی سال آینده با این تیم خواهند بود.

نفت آبادان نیز سال بعد با حماد سامری وارد لیگ می‌شود و به طور رسمی قرارداد سعید داورپناه را تمدید کرده‌ است. محمد ترابی و محمد شهریان نیز به این تیم پیوسته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha