مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد امروز پایان می یابد

تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی امروز - چهارشنبه - پایان می یابد.

براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت نام متقاضیان تحصیل در رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی امروز - ۲۰ شهریور ۹۸ به پایان می رسد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ضمن دریافت دفترچه راهنما و کسب آگاهی های کامل در خصوص شرایط ثبت نام و انتخاب رشته، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام خود اقدام کنند.

نتایج این دوره ها، اواخر شهریور ماه اعلام می شود.

شروع ثبت نام دوازدهمین مرحله طرح تسهیلات قرض الحسنه شریف

طرح تسهیلات قرض‌الحسنه اسکان دانشگاه صنعتی شریف از امروز ۲۰ شهریور آغاز شد و تا ۱۰ مهر ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه صنعتی شریف، ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه اسکان مرحله دوازدهم این دانشگاه به همت کانون کار و زندگی شریف راه اندازی شد.

براساس این گزارش در این طرح دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و تمامی مقاطع می‌توانند نسبت به ثبت نام و درخواست خود اقدام کنند.

ثبت نام تا ۱۰ مهر ماه ادامه دارد و به پرونده‌های ناقص و تکمیل نشده تسهیلات تعلق نخواهد گرفت.

طبق اعلام کانون کار و زندگی شریف سقف تسهیلات ۳۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۲۴ ماه است.

کانون کار و زندگی شریف محملی است خودجوش که با حمایت دانشگاه و انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی کار خود را آغاز کرده است. موضوع کار آن پیگیری و پیاده سازی برخی الگوهای نوآورانه اجتماعی برای بهبود وضعیت کار و زندگی جامعه شریفی است و فکر می‌کند که این الگوها با تکیه بر خلاقیت و توان جمعی شریفی‌ها و سایر کارآفرینان اجتماعی و نوآور کشور قابل طراحی و پیاده سازی است.
در واقع این کانون بستری را ایجاد خواهد کرد تا طرح ها و خلاقیت های پس ذهن دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه، و سایر کارآفرینان کشور در رابطه با نوآوری های اجتماعی پیرامون جامعه شریف شنیده شود و فرصتی برای اجرای آن ها فراهم شود.

دانشگاه ها میزان برنج مورد نیاز خود را اعلام کنند

صندوق رفاه دانشجویان با ارسال نامه‌ای از دانشگاه‌ها خواست که میزان برنج مورد نیاز خود را در سه ماهه اول سال تحصیلی جدید به این صندوق اعلام کنند.

در این نامه که یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری جمهوری اسلامی قرار گرفت، صندوق رفاه دانشجویان خطاب به دانشگاه ها در خصوص بهینه‌سازی هزینه های تغذیه دانشجویی اعلام کرد که پیرو مذاکرات این صندوق با دستگاه های دولتی مباشر و شرکت های تولید کننده برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه ها با رویکرد کاهش تغذیه های دانشجویی، شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی موافقت خود را برای تامین و عرضه برنج هندی مورد نیاز دانشگاه های کشور با قیمت ۶ هزار و ۳۰۰ تومان به ازاء هر کیلوگرم در مراکز استان ها اعلام کرده است.
دانشگاه ها باید نیاز واقعی سه ماهه اول سال تحصیلی را به صندوق رفاه دانشجویان اعلام کنند.
صندوق رفاه دانشجویان همچنین به دانشگاه ها تاکید کرد که این مراکز در انتخاب شرکت، فروشگاه، کارخانه تولید کننده یا هر عرضه کننده دیگر برای خرید برنج یا سایر اقلام اساسی و سایر کالاها کاملاً مختار هستند و رعایت کامل مفاد آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه ها و سایر ضوابط و مقررات اداری در فرایند خرید کالاهای اساسی و غیراساسی الزامی است.
نرخ ژتون غذای دانشجویان برای سال تحصیلی جدید بر اساس مصوبه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان تعیین تکلیف شده است.

قیمت مصوب غذای هر پرس دانشجویی هزار و ۳۰۰ تومان بود که به هزار و ۶۰۰ تومان افزایش یافته است.
نرخ افزایش وعده صبحانه فقط ۱۵۰ تومان افزایش یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha