۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 2182
کد خبر: 83471535
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۸
کد خبر: 83471535
دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار جوانرود گفت: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه بزرگ ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود در سرسرای اجتماعات فرمانداری، افزود: دفاع مقدس جلوه‌ای از ایمان، اخلاص و مظلومیت ملت ایران در برابر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است بنابراین باید در حوزه ادبیات دفاع مقدس اقدامات شایسته‌ای انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه "ما پیرویم" شعار گرامیداشت برنامه‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس امسال است، اظهار داشت: ضروری است مسئولان ادارات و نهادها در  برنامه‌هایی که در کمیته‌ها تعریف شده است نهایت همکاری را داشته باشند.

یوسفی با تاکید بر وحدت و همدلی یادآور شد: دفاع مقدس حماسه بزرگ همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی است و باید با وحدت، همدلی و ازخودگذشتگی فداکاری‌های مردم این سرزمین یادآوری و گرامی داشته شود. 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز در ادامه این جلسه گفت: دفاع مقدس گنجینه ای عظیم و ارزشمند از دستاوردهای انقلاب اسلامی است  که باید از آن الگوگیری و نهایت استفاده انجام شود.

سرهنگ ابوذر انوری با بیان اینکه عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود. 

وی اظهارداشت: بهره مندی از فرهنگ دفاع مقدس تمام توطئه و نقشه‌های دشمن را برملا و خنثی می‌کند و ما به عنوان پیام‌رسان خون شهدا باید این گنجینه عظیم را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم. 

در این جلسه برنامه‌هایی برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس در شهرستان جوانرود از جمله عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای افتخار کوچه - آبروی محله، یادواره شهدا در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برنامه ریزی شد.

تجلیل از سربازان نمونه، برپایی نمایشگاه  کتاب، برپایی ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان، اعزام کاروان پزشکی به مناطق محروم، زنگ ایثار و مقاومت، افتتاح سرسرای اقتصاد مقاومتی، همایش پیاده‌رویی خانوادگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در طول هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده هفته دفاع مقدس در شهرستان جوانرود است. 

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

۳۱ شهریور الی ۶ مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

۷۴۵۳/۳۰۳۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha