۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 2139
کد خبر: 83473046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت مخزن آب با ظرفیت ۱۵هزار مترمکعب در یزد آغاز شد

یزد - ایرنا - ساخت مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۱۵ هزار مترمکعب عصر روز پنجشنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو ، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مسئولان محلی در شهر یزد آغاز شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری(آبفا) یزد در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت این مخزن با ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه تبصره سه آغاز شده است.

محمد فاتحی با بیان اینکه این مخزن با هدف افزایش ذخیره آب شرب ساخته می‌شود ، زمان  اجرای طرح را ۱۸ ماه ذکر کرد که به گفته وی با بهره‌برداری از مخزن میزان ذخیره‌سازی آب شرب در مرکز استان افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: همچنین یک باب مخزن به گنجایش ۱۰ هزار مترمکعب در اردکان با پیشرفت ۵۵ درصد جهت ذخیره سازی آب برای مواقع بحرانی و در راستای انتقال آب آشامیدنی به همراه عملیات ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ نیز در حال ساخت است.  

وی یادآور شد:  هم اکنون در یزد  ۸۱ باب مخزن ذخیره آب در مدار بهره‌برداری قرار دارد که حجم ذخیره آن  افزون بر ۵۰۰ هزار مترمکعب است.

وزیر نیرو عصر روز چهارشنبه برای بهره‌برداری از چند پروژه و نیز شروع عملیات اجرایی تعدادی از پروژه‌های حوزه صنعت آب و برق به یزد سفر کرد و با حضور اردکانیان امروز نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان تشکیل شد.

به گفته وزیر نیرو با تکمیل ۳۴ طرح اقتصاد مقاومتی با ۴۰ درصد پیشرفت کار در یزد زمینه اشتغال ۱۰ هزار نفر فراهم می‌شود و برای اجرای این پروژه‌ تاکنون ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده و به ۴۵۰۰ میلیارد تومان بودجه دیگر نیاز است.

  ۷۵۳۴/ ۲۰۴۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha