۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1049
کد خبر: 83476921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی بازارهای هدف برای توسعه صادرات آذربایجان‌شرقی ضروری است

تبریز - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: شناسایی بازارهای هدف برای توسعه صادرات استان و نیازسنجی ظرفیت‌های تولید و هدایت درست سرمایه‌ها ضروری است.

به گزارش ایرنا، حبیب امین زاده، یکشنبه شب در نشست مشترک با روسای ادارات ستادی این سازمان بر تدوین سند راهبردی حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان نقشه راه این سه بخش تاکید کرد و افزود: در این راستا تشکیل شورای سیاستگذاری صنعت معدن و تجارت استان با حضور معاونان و روسای ادارات تخصصی سازمان و نمایندگان اتاق بازرگانی،  اتاق اصناف،  صاحبان صنایع و سازمانهای مردم نهاد فعال ضروری است.

وی اعتماد به جوانان و توجه به تخصص گرایی و شایسته سالاری را رمز عبور از چالش های اقتصادی اعلام کرد و اظهار داشت: موفقیت گروه های مدیریتی هر مجموعه در گرو اعتماد به کارشناسان سازمان با بهره مندی از تمامی ظرفیت های علمی و تخصصی نیروهای توانمند بویژه جوانان تحصیل کرده است.

امین زاده، با اشاره به مغفول ماندن آموزش در حوزه صنعت و بازرگانی،  ادامه داد: اثربخشی و میزان کیفیت آموزش های تخصصی برگزار شده برای خدمت گیرندگان سازمان پایش می شود.

باز تعریف استراتژی توسعه صنعتی، معدنی و تجاری، احصای مزیت های استانی، اولویت بندی و نیازسنجی های آموزشی و میزان اثربخشی آموزش ها، تعامل با سایر دستگاه های دولتی،  دانشگاهها و تشکل ها از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

۸۰۲۳/۳۰۷۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha