پولادگر به عنوان بازرس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد

تهران- ایرنا- انتخابات مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک برای پست بازرس و عضویت در هیات اجرایی برگزار شد و «سید محمد پولادگر» با ۴۰ رای و «امیر ماندگارفر» با ۲۲ رای به ترتیب صاحب این عناوین شدند.

هفدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک امروز دوشنبه (اول مهر) در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد. در ابتدای این مجمع گزارش فعالیت‌های کمیته ملی پارالمپیک توسط دبیر اجرایی، ارائه گزارش مالی و حسابرسی، بررسی اصلاحات مورد نیاز در اساس‌نامه و همچنین تصویب نمودار تشکیلاتی کمیته و انتخابات برای تعیین بازرس قانونی و یک عضو هیات اجرایی ارائه شد.

همچنین با توجه به استعفای «مسعود اشرفی» به عنوان بازرس کمیته ملی پارالمپیک و «هادی رضایی» عضو اجرایی مجمع  برای این ۲ پست انتخابات برگزار شد.

در پست بازرس ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که «جهانگیر فدایی» و «امیر ماندگار فرد» قبل از برگزاری انتخابات کناره‌گیری کردند تا پولادگر از ۴۳ رای ماخوذه با ۴۰ رای بازرس کمیته ملی شود. ۳ رای سفید داده شد.

همچنین پس از استعفاء «هادی رضایی» به عنوان دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، جهانگیر فدایی، بهروز برجسته محبی، سید محمد کاظم واعظ موسوی، امیر ماندگارفرد و الهه شیعه و فریبا محمدی، برای شرکت در انتخابات هیات اجرایی ثبت نام کردند.

فدایی و برجسته پیش از برگزاری انتخابات از رای‌گیری انصراف دادند تا در نهایت امیر ماندگارفرد با ۲۲ رای عضو هیات اجرایی شد.

«عبدالحمید احمیدی» معاون فرهنگی وزارت ورزش که به عنوان نماینده این وزارت‌خانه در مجمع حضور داشت در سخنانی گفت: به دنبال آن هستیم تا همراه با به کارگیری تمام ظرفیت‌ رشته‌های پارالمپیکی در ۲ بخش همگانی و قهرمانی سبب توسعه آن شویم.

وی گفت:  یکی از مهمترین حوزه‌های ورزش ایران رشته‌های پارالمپیکی است که هر سال افتخارات بیشتری کسب می‌کنند. در پارالمپیک و بازی‌های آسیایی این روند در حال استمرار است. کسب رتبه سوم در جاکارتا ۲۰۱۸ نمود بارز این موفقیت‌ها است.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مسابقات پیش‌رو گفت: پارالمپیک ۲۰۲۰ در پیش است و تمام نهادها، ورزش جانبازان و معلولان را زیر نطر دارند و حمایت می‌کنند تا سبب ارتقا جایگاه ایران در توکیو ۲۰۲۰ شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر همکاری فدراسیون‌ها با کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت: امیدوارم مشارکت فدراسیون‌ها در نهایت به ترقی ورزش جانبازان و معلولان ختم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha