اقتدار نیروهای مسلح در جنگ اقتصادی هم ما را پیروز می‌کند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اقتدار نیروهای مسلح در جنگ اقتصادی همچون دفاع مقدس ما را پیروز می‌کند و موجب یاس و ناامیدی دشمن می‌شود.

حسین خوش‌اقبال روز دوشنبه در جریان دیدار جمعی از مدیران استانداری با فرماندهان لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان اظهار داشت:‌ دنیا امروز بر توان نیروهای مسلح ما حساب باز کرده و این نیروها برای دفاع از میهن اسلامی آماده جانفشانی هستند.

وی تاکید کرد: با قوت و قدرت نیروهای مسلح از این گردنه سخت نیز همچون مشکلات پیشین با موفقیت عبور می‌کنیم ولی در مقابل فشارها کوتاه نمی‌آییم.

خوش اقبال با بیان اینکه دولت در کنار نیروهای مسلح قرار دارد و قدردان آنها برای تامین امنیت است،  اضافه کرد: دولت، ملت، ارتش و سپاه یک مسیر را طی می‌کنند و این همراهی موجب می‌شود روزهای سخت را بگذرانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد:‌ خودکفایی، شکوفایی و توسعه و پیشرفت این ملت امروز به واسطه دفاع جانانه در جنگ تحمیلی حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیون ایثارها و مقاومت آن روزهای رزمندگان هستیم، افزود:‌ خواسته‌ایم آقای خودمان باشیم و در این راه گام‌های مهمی برداشتیم.

خوش اقبال با بیان اینکه نیروهای مسلح امروز مسیر مورد تایید امام و رهبری را با قوت ادامه می‌دهند، گفت: باید با یادآوری رشادت‌های دوران دفاع مقدس آنهایی را که در میان ما نیستند بیشتر به نسل آینده داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: لشکر ۲۸ پیاده ارتش در کردستان با دشمنان داخلی و خارجی مقابله کرده‌ و اگر این لشکر در کردستان حضور نداشت در روزهایی که گروهک‌ها به سنندج یورش برده بود، این شهر سقوط می‌کرد.

لشکر ۲۸ پیاده کردستان از سال ۱۳۱۲ در این استان تاسیس شده و قدمتی ۸۶ ساله دارد.

کشورهای ضعیف در دنیای امروز مجبور به پذیرش ذلت می‌شوند

فرمانده لشگر ۲۸ پیاده کردستان هم گفت: کشورهای ضعیف در دنیای امروز مجبور به تن دادن به ذلت می‌شوند و جمهوری اسلامی با اشراف به این موضوع توانمندی‌های خود را بویژه در حوزه نظامی افزایش داده است.

امیر سرتیپ سعید اثنی عشری اظهار داشت:‌ جمهوری اسلامی ایران هم برای اینکه در دفاع از خود محتاج کسی نباشد در زمینه نظامی به خودکفایی رسیده است.

وی اضافه کرد: باید به هفته دفاع مقدس بهای بیشتری دهیم چر اکه نسل امروز نمی‌داند ۲۳۹ هزار شهید دادیم و خانواده‌ها عزیزان خود را از دست دادند تا ایران امروز با این قدرت و توان شکل گیرد.

امیر اثنی‌عشری با اشاره به اینکه همه دنیا در مقابل ایران قرار گرفته بود، یادآور شد: صدام در مقابل خبرنگاران گفته بود در کمترین زمان در تهران با شما مصاحبه می‌کنم و گمان می‌کرد به دلیل اینکه انقلاب تازه به پیروزی رسیده زمان خوبی برای حمله به کشور است ولی با رهبری امام راحل و حضور تمام نیروهای مسلح، کشور ایران در مقابل حمله دشمنان حفظ شد.

 فرمانده لشگر ۲۸ پیاده کردستان گفت: با ورود دشمن به خاک کشور، اولین کار سد کردن حرکت دشمن بود که با همکاری همه نیروهای مسلح موتور جنگی دشمن متوقف و با شناسایی نقاط ضعف دشمن عملیات‌های مختلف آغاز شد.

امیر اثنی‌عشری اظهار داشت:‌ عملیات‌هایی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پس از حمله صدام به کشور آغاز کردند یکی از دیگری غرورآفرین‌تر بود.

۶۱۰۸/۹۱۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha