۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۰۳
کد خبر: 83489480
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه مرحله مقدماتی فوتسال آسیا به میزبانی ارومیه اعلام شد

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات مقدماتی فوتسال بزرگسالان آسیا به میزبانی شهرستان ارومیه، مهر و آبان‌ امسال برگزار می‌شود و هفت تیم در ۲ گروه به مصاف هم می‌روند.

حسین نیرویار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات مقدماتی فوتسال بزرگسالان آسیا به میزبانی ارومیه طی روزهای ۲۹ مهرماه تا ۵ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص گروه‌بندی این مسابقات، گفت: در این مسابقات و طبق قرعه‌کشی تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، نپال و افغانستان در گروه اول و تیم‌های ایران، قرقیزستان و ترکمنستان در گروه دوم به رقابت می‌پردازند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی ادامه داد: در نخستین روز مسابقات و در ساعت ۱۳ در روز چهارشنبه/یک آبان‌ماه/ تاجیکستان با نپال، ازبکستان با افغانستان ساعت ۱۵:۳۰ و ترکمنستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۳ روز پنجشنبه، ۲ آبان‌ماه افغانستان با تاجیکستان، نپال با ازبکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ترکمنستان ساعت ۱۸ رقابت می‌کنند و در روز پایانی دور مقدماتی، جمعه /۳ آبان/ نپال با افغانستان ساعت ۱۳، ازبکستان با تاجیکستان ساعت ۱۵:۳۰ و قرقیزستان با ایران ساعت ۱۸ دیدار خواهند کرد.

مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در منطقه مرکز و جنوب آسیا به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد و چهار تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات که اسفند امسال در ترکمنستان برگزار خواهدشد، صعود می‌کنند.

۹۹۳۹/۳۰۷۲

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha