۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۰
کد خبر: 83490962
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«موسیقی مجلسی» و «سرزمین پدری» در «اصل ۴۴ قانون اساسی»

تهران- ایرنا- با آغاز پاییز نمایش‌های بسیاری بر صحنه تئاتر اجرا می‌شوند و شب‌های تهران و دل‌های مخاطبان این هنر را گرم نگه می‌دارند.

در نخستین روزهای پاییز با اضافه شدن بیش از ۱۰ نمایش به اجراهای پایتخت، نمایش‌های بسیاری از ۷ تا ۱۲ مهر به صحنه می روند تا همچنان شور تماشای تئاتر در میان مردم وجود داشته باشد.

نمایش هایی که به صحنه اضافه می‌شوند

نمایش ویرانگر دوپا به کارگردانی مژگان حامدی از ۸ تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۵ دقیقه در عمارت روبرو میزبان مخاطبان می‌شود.

نمایش ساعت نوشته امانوئل روبلس و به کارگردانی حمیدرضا هدایتی از ۷ تا ۳۰ مهر هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۵ دقیقه در تالار حافظ اجرا خواهد داشت.

نمایش جمعه‌کُشی به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل خلج از ۷ تا ۳۰ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه خواهد رفت.

نمایش سه کیلو ۲۵۰ گرم به کارگردانی محسن نجارحسینی و نویسندگی مهدی زندیه تا ۳۰ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو میزبان مخاطبان می‌شود.

نمایش موسیقی مجلسی نوشته آرتور کوپیت و به کارگردانی مهدی علی‌نژاد و طاها محمدی از ۱۰ تا ۲۷ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا خواهد داشت.

اپرای عروسکی حافظ به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور از  ۱۰ تا ۲۲ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۱۰ دقیقه در تالار فردوسی به صحنه خواهد رفت.

نمایش ساعت گس به نویسندگی و کارگردانی خشایار پیرعلمی از  ۷ مهر تا ۳ آبان‌ هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی میزبان مخاطبان می‌شود.

نمایش اصل ۴۴ قانون اساسی به نویسندگی مریم اسماعیلی و حسین فرخزاده و کارگردانی مریم اسماعیلی از ۱۱ مهر تا ۳ آبان‌ماه هر شب در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در خانه هنرمندان اجرا خواهد داشت.

نمایش زیبا به نوشته یون فوسه و کارگردانی خشایار خلیل خانی از ۱۰ مهر تا ۳ آبان‌ هر شب در دو نوبت ۱۹ و ۲۰:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه هنرمندان به صحنه خواهد رفت.

نمایش سرزمین پدری به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمد قاسمی از ۹ مهر تا ۱۰ آبان‌ هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر میزبان مخاطبان می‌شود.

نمایش‌هایی که صحنه را ترک می‌کنند

نمایش نا حَملِط برداشتی آزاد از نمایشنامه‌ هملت شکسپیر و به کارگردانی مسعود صفری تا ۷ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت روبرو به نمایش در می‌آید.

 نمایش پاتریک کلایورت به کارگردانی سحر پرتوی کیان و نویسندگی احسان ناجی و علی رضا قاسمی تا ۸ مهر هر شب ساعت ۲۰ فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌رود.

نمایش ستاره ها خاموش اند به نویسندگی مژده حقیقت و کارگردانی مسعود نورزاده تا ۸ مهر هر شب ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

نمایش آقای بدشانس به کارگردانی حسین طیب و نویسندگی سعید سلیمانی تا ۹ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

نمایش امشب اینجا به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی تا ۹ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن استاد سمندریان ایرانشهر به صحنه می‌رود.

نمایش ٢٣ خنده تا مرگ نوشته وودی آلن و نیل سایمون به کارگردانی نیما ذاکر تا ۱۰ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه ایران تماشا اجرا می‌شود.

نمایش میمون به نویسندگی و کارگردانی وحید رهجوی و حسین ملکی تا ۱۰ مهر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

نمایش شک به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی از ۲۲ شهریور تا ۱۰ مهر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۱۰۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

نمایش پس از برخورد جسم سخت به سر به نویسندگی و کارگردانی سجاد داغستانی تا ۱۱ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان اجرا می‌شود.

نمایش ادات مرگ بر اساس متنی از جان پاتریک شنلی و به کارگردانی امیرحسین داودزاده تا ۱۱ مهر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان به نمایش در می‌آید.

نمایش لاموزیکا سوم به کارگردانی جلال تهرانی بر اساس متنی از دوراس تا ۱۱ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در مکتب تهران به صحنه می‌رود.

نمایش عطا را به لقایش بخشیدن به کارگردانی مژگان جودکی و نویسندگی مرتضی عبدی تا ۱۲ مهر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه در برج آزادی اجرا می‌شود.

 نمایش فقط چهل روزه بودم به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی تا ۱۲ مهر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در تئاتر هامون به نمایش در می‌آید.

نمایش شین به کارگردانی حسن همتی و نویسندگی محسن عظیمی تا ۱۲ مهر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود.

نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

نمایش مونده به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شیخی و پیروز محمدی تا ۱۳ مهر هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۳۰ دقیقه در عمارت روبرو اجرا می‌شود.

نمایش آواز قو نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی پریزاد سیف تا ۱۳ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

نمایش خلود به نویسندگی و کارگردانی مریم شعبانی تا ۱۴ مهر هر شب ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در مجموعه فرهنگی سرچشمه به صحنه می‌رود.

نمایش غلفتی به نویسندگی و کارگردانی مهیار احمدی تا ۱۴ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن استاد خسرو شکیبایی اجرا می‌شود.

نمایش آل زا به کارگردانی محمدرضا آگاه برداشتی آزاد از نمایشنامه آلزایمر نوشته یوسف میرزایی تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۱۹:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

نمایش اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار نوشته پل زیندل و به کارگردانی مهتاب نصیرپور تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۲۱ در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

نمایش شاتر شیطان به نویسندگی و کارگردانی مریم برزگر تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

 نمایش چشم مرکب به نویسندگی و کارگردانی کمال جعفری تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

نمایش عمل به کارگردانی شکوفه طاهری و نویسندگی مهدی اسدزاده تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

نمایش امروز، روز خوبیست برای مردن به کارگردانی کمال هاشمی و نویسندگی جمال هاشمی، کمال هاشمی و سارا سجادی تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

نمایش آرش به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی تا ۱۵ مهر هر شب ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن چهارسو تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

نمایش هر آنچه که دوست داری از دست خواهی داد به نویسندگی و کارگردانی وحید منتظری تا ۱۶ مهر هر شب ساعت ۱۹:۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

نمایش فولاد هرگز زنگ نمی‌زند به کارگردانی شیوا دیناروند و نویسندگی سیروس همتی تا ۱۷ مهر هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

نمایش در پوست شیر نوشته شان اوکیسی و به کارگردانی مجید پورعزیزیان تا ۱۷ مهر هر شب ساعت ۱۹ در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

نمایش مهلت به نویسندگی کیاوش زارع طلب و کارگردانی محمد رییسی تا ۱۸ مهر هر شب ساعت ۲۱ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

 نمایش زیبایی گاهی زن است به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی تا ۱۸ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

نمایش هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سجاد افشاریان تا ۱۸ مهر هر شب ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

 نمایش تاریخ مختصر صلح به کارگردانی مجید نیرومند  تا ۱۹ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

 نمایش تالار ۴۴۸ به کارگردانی سید فاضل معصومی تا ۱۹ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود.

نمایش رگ به کارگردانی ایوب آقاخانی و نویسندگی ایوب آقاخانی، فرهاد امینی و ویدا دانشمند تا ۱۹ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن چهارسو تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

نمایش وقتی کبوترها ناپدید شدند نوشته سُفی اکسانن و به کارگردانی هستی حسینی تا ۱۹ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۹۰ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

 نمایش آن یگانه می کشد به نویسندگی و کارگردانی مرضیه شاطرطوسی تا ۱۹ مهر هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه آژمان اجرا می‌شود.

نمایش سگ‌های مرده نوشته یون فوسه و به کارگردانی علی کیا تا ۱۹ مهر هر شب ساعت ۱۷:۱۵ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه سپند به نمایش در می‌آید.

 نمایش خاطرات فیات تابستان ۵۹ به کارگردانی محمد لارتی و نویسندگی کامران شهلایی تا ۱۹ مهر هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.

نمایش حماقت ایکاروس به کارگردانی محمدرضا حسینی و نویسندگی مهدی معبودی تا ۲۰ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

 نمایش بهار شکنی به کارگردانی فریبرز کریمی و نویسندگی محمدحسین معارف تا ۲۲ مهر هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

نمایش مشق شب به نویسندگی و کارگردانی امیر نجفی تا ۲۲ مهر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۵ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به صحنه می‌رود.

نمایش آزمایشگاه متروک به نویسندگی و کارگردانی منصور صلواتی تا ۲۲ مهرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

 نمایش خاندان چن چی نوشته آنتونن آرتو و پرسی بیشی شلی و به کارگردانی امین سعدی تا ۲۳ مهر هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

نمایش پپ به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان از ۱ تا ۲۴ مهر هر شب ساعت ۱۷:۴۵ در تئاتر هامون به صحنه می‌رود.

نمایش خاکستر به خاکستر نوشته هارولد پینتر به کارگردانی نیکا کرمانی تا ۲۴ مهر هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه  در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود.

نمایش پشت دیوار عمارت به نویسندگی و کارگردانی حمید ابراهیمی تا ۲۴ مهر هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تماشاخانه سرو به نمایش در می‌آید.

نمایش فیزیکال قیام یک ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی پوریا قلی پور و حامد اسماعیلی نژاد تا ۲۵ مهر هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۴۵ در تماشاخانه ملک به صحنه می‌رود.

نمایش ببخشید شما؟! به نویسندگی و کارگردانی آرش محمدی تا ۲۵ مهر هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

نمایش افرای ژاپنی به کارگردانی حسین کشفی اصل و نویسندگی مسعود هاشمی نژاد تا ۲۵ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر هامون به نمایش در می‌آید.

نمایش در انتظار ماهی سیا متوسط به نویسندگی و کارگردانی مزدک میرعابدینی تا ۳۰ مهر هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۵ دقیقه در تماشاخانه شانو به صحنه می‌رود.

نمایش پنجاه پنجاه به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی و نویسندگی هاله مشتاقی نیا و مرتضی اسماعیل کاشی (با نگاهی به نمایشنامه خودی و غیرخودی نوشته برتولت برشت به ترجمه کمال الدین شفیعی) تا ۳۰ مهر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه هیلاج اجرا می‌شود.

نمایش فورس ماژور به کارگردانی عرفان رضوی و نویسندگی علی مؤذن تا ۳۰ مهر هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۷۰ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.

نمایش خرس نوشته آنتوان چخوف و به کارگردانی محمد پاکدل جوان تا ۳۰ مهر هر شب در دو نوبت ۲۲:۳۰ و ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در مجموعه تئاتر دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

 نمایش دشمن مردم نوشته هنریک ایبسن و به کارگردانی نیلوفر مصطفایی تا ۳۰ مهر هر شب ساعت ۲۱:۱۵ در مجموعه تئاتر دیوار چهارم اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha