آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدای شمیرانات برگزار شد

تهران- ایرنا- روحانیون، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی شهرستان شمیرانات به همراه جمعی از خانواده معظم شهدا و مردم آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و امامزاده صالح (ع) تجریش را برگزار و به جانبازان و خانواده معظم شهدا ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان شمیرانات در حاشیهُ این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: اینکه کشور ما در منطقه ای پر تلاطم و آشوب در امنیت کامل به سر می برد را مدیون رشادت های شهدای دفاع مقدس هستیم.

بهمن جلیلیان همچنین بر احترام و عزت خانواده معظم شهدا تأکید کرد و افزود: این بزرگواران بر سر ما جا دارند.

وی اظهار داشت: همه ی ما موظفیم امنیت و آرامش این روزهای سرزمین را قدر بدانیم و بدون ریا و تظاهر خدمتگزار این مردم به ویژه جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا باشیم.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شمیرانات بیان داشت: در دوران دفاع مقدس نه بحث نان بود نه بحث نام؛ امروز نیز بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی هستیم تا بتوانیم از تهاجم های متعدد دشمن جلوگیری کنیم.

جلیلیان تصریح کرد: باید به جانفشانی شهدا برای دین، ملت و کشور برگردیم و یکصدا و همدل در مسیر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران (منطقه یک، شمال و شرق منطقه ۲ تهران) و ۲ بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی فزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/۹۸۹۷//۶۱۳۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha