ملی‌پوش بسکتبال: یکی از قوی‌ترین لیگ‌های ۷ سال اخیر را پیش‌رو داریم

تهران- ایرنا- بازیکن ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر تهران با اشاره به کیفیت تیم‌های حاضر در لیگ گفت: به نظرم یکی از قدرتمندترین لیگ‌های ۷ یا ۸ سال اخیر بسکتبال را پیش‌رو داریم.

محمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره شرایط این فصل از لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: در لیگ امسال تیم‌های مدعی بسیار زیاد هستند. هم‌اکنون نزدیک به ۶ تیم مدعی حضور در فینال هستند و حتی مشخص نیست کدام تیم‌ها به نیمه‌نهایی می‌رسند.

ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر تهران با اشاره به شرایط تیم‌های لیگ برتری بیان کرد: پیش‌بینی واقعا سخت شده چون با توجه به ترکیب تیم‌ها سطح مسابقات بالا خواهد رفت. به نظرم یکی از قدرتمندترین لیگ‌های ۷ یا ۸ سال اخیر بسکتبال پیش‌رو است. تیم‌های خوبی بسته‌ شده‌اند و برای کسب عنوان مسابقه خواهند داد.

وی با اشاره به تیم‌های مدعی گفت: پتروشیمی، شیمیدر، مهرام، ‌شهرداری گرگان و نفت آبادان شرایط خوبی دارند. از طرف دیگر تیم‌هایی هم که بازیکنان ایرانی خوب جذب نکرده‌اند با ۱ یا ۲ بازیکن خارجی وارد لیگ می‌شوند. ۲ بازیکن خارجی در یک تیم واقعا همه چیز را تغییر می‌دهد. تیمی که ۲ بازیکن خارجی داشته باشد قطعا می‌توانند نتیجه‌ یک مسابقه را تغییر دهند.

جمشیدی تاکید کرد: مجموع شرایط تیم‌ها نشان می‌دهد اصلا لیگ ساده و قابل پیش‌بینی نخواهیم داشت و کار همه تیم‌ها دشوار است. هر مسابقه سخت خواهد بود و باید با آمادگی کامل به میدان برویم. ما هم در شیمیدر تمرین می‌کنیم و در این زمان باقی مانده نیز تلاش داریم تا با بهترین شرایط وارد لیگ شویم.

ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر در پاسخ به این سوال که آیا این تیم امسال هم جزو مدعیان خواهد بود؟ بیان کرد: همانطور که گفتم تیم ما نیز جزو همان مدعیان قرار دارد. ما هدف بزرگی داریم و برایش تلاش می‌کنیم. کارمان اصلا ساده نیست و بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به فصل گذشته لیگ برتر بیان کرد: فصل گذشته هم ما مدعی بودیم و اگر یکسری اتفاق‌ها پیش نمی‌آید و مصدومیت گریبانگیر تیم ما نمی‌شد نتایج دیگری رقم می‌خورد. به هر حال آن فصل گذشته و ما امسال باید تلاش بیشتری داشته باشیم و برای رسیدن به هدف بزرگمان با قدرت مبارزه کنیم.

جمشیدی همچنین گفت: در طول یک فصل موارد مختلفی دست به دست هم می‌دهد تا تیم نتیجه بگیرد. تلاش، تمرین، تمرکز و مبارزه در کنار شانس می‌تواند سرنوشت یک تیم را رقم بزند. امسال هم که واقعا همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند. از این بابت خوشحال هستم که لیگی خوب پیش‌رو است و جذابیت رقابت‌ها بالا می‌رود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha