۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 83493768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان گیلان به یاری هم سالان خود می شتابند

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان به منظور اهدای کمک های دانش آموزان به همسالان نیازمندشان خبر داد.

جمیل غریب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : جشن عاطفه ها چهارشنبه هفته جاری دهم مهرماه همزمان با سراسر کشور در تمامی مدارس استان گیلان  برگزار می شود.

وی با تشریح اقدامات انجام شده  در مدارس گیلان به منظور اطلاع رسانی از برنامه های جشن عاطفه ها افزود: توزیع پاکت های ویژه جشن عاطفه ها در واحدهای آموزشی استان آغاز شده که دانش آموزان مدارس استان می توانند کمک های نقدی را داخل پاکت گذاشته و در روز جشن به مسئولان مدرسه تحویل دهند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: افزون بر ۳۵۰ هزار پاکت ویژه کمک های دانش آموزی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تحویل مدارس داده شده است.

وی درباره برگزاری ویژه برنامه های جشن عاطفه ها در مدارس گیلان اظهار داشت: در هر شهرستان یک مدرسه به صورت آزمونه (پایلوت) برای برگزاری مراسم باشکوه این جشن در نظر گرفته شده که در رشت مرکز استان جش عاطفه ها در مدرسه شاهد فاطمه زهرا برگزار می شود.

غریب با بیان این که کمک های جمع آوری شده دانش آموزان هر مدرسه در جشن عاطفه ها به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اهدا می شود، اضافه کرد: در برگزاری جشن عاطفه ها ، واحدهای آموزشی برخوردار به عنوان مدارس معین انتخاب شده اند که با جمع آوری کمک های دانش آموزی، به واحدهای آموزشی نیازمند کمک می کنند.

مرحله اول جشن عاطفه ها هفتم شهریور ماه امسال در استان گیلان برگزار شد.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

۷۲۸۶ /6030

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha