۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 83493842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در کرج بدرقه شد

کرج - ایرنا - پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس روز شنبه بر دوش صنعتگران، تجار، اصناف و تولیدکنندگان استان البرز در کرج تشییع شد.

به گزارش ایرنا، تلاشگران عرصه اقتصاد و صنعت استان البرز امروز با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا  پیکر مطهر این شهید گمنام  دفاع مقدس را در آغوش کشیدند.

پیکر پاک این شهید والامقام  به تازگی در منطقه عملیاتی رمضان (شرق بصره)  کشف شده است .

رامین ربیعی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز  در این مراسم گفت:  هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر قدرت مردم  اداره شد و امروز مردم ایران در جبهه دیگر مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی بیان داشت : امروز با آرایش جنگی کامل به میدان آمدهاند غافل از اینکه ملت ایران بیدارند و همچنان نقشه استکبار، نقش بر آب خواهد شد.

ربیعی ضمن اشاره به نامگذاری سال جاری اظهارداشت: تنها راه نجات اقتصاد کشور، تولید است و به همین دلیل مقام  عظمای ولایت امام خامنه ای «مدظله العالی» امسال  به نام سال «رونق تولید» نامگذاری کرده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اظهار داشت: هرچند در استراتژی دشمنان ما تشتت آرا وجود دارد اما راه برای ما روشن است و ملت ایران پیروز جنگ اقتصادی خواهند بود.

در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت ایثارگران صنف و صنعت که در سالن شهید فهمیده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز برگزار شد از ایثارگران حوزه صنف و صنعت نیز تقدیر شد.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha