۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 83495706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محرومیت‌زدایی در برخی نقاط کشور نیازمند تلاش بیشتر است

بیرجند - ایرنا - دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محرومیت در برخی نقاط کشور چنان زیاد است که به تلاش بیشتر برای رفع آن نیاز دارد.

سردار ضیاء‌الدین حزنی روز یکشنبه در آیین افتتاح سراسری ۶ هزار و ۲۵۰ پروژه زودبازده و عام‌المنفعه در کشور از طرح بزرگ خدمت‌رسانی همزمان ۴۰ هزار پروژه که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و استاندار خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد افزود: از اقداماتی که در تامین مسکن محرومان، مرمت مساجد، بهداشت و سلامت، کشاورزی و... برای رفع محرومیت در خراسان جنوبی انجام شده است، تشکر می‌کنیم و رضایت مردم از اقدامات نشانه درستی کار ماست.

وی از مجموعه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به دلیل اقدامات این نهاد در اشتغالزایی تشکر کرد و گفت: این اقدامات در فضای همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مسئول ادامه یابد.

وی گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر این نظر است که همه رده‌های داخل سپاه باید ضمن انجام ماموریت اصلی خود برای مردم کاری انجام دهند به همین دلیل جلسات زیادی را به سردار نقدی (معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) ماموریت دادند.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برادران ما در بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت‌زدایی و رده های دیگر سپاه مامور شدند که کمک کنند و در پایان سال باید همه رده‌های سپاه ضمن انجام ماموریت اصلی خود در زمینه محرومیت‌زدایی به فرماندهی کل پاسخ دهند.

وی بیان کرد: در گذشته بسیج سازندگی و چند رده اصلی ما این کار را انجام می‌دادند اما امروز همه رده‌های سپاه باید برای رفع محرومیت کاری انجام دهند و در خراسان جنوبی هم پهنه بندی توسط فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) و سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی به شکلی انجام شود که کل استان بین همه رده‌های سپاه توزیع شود.

سردار حزنی گفت: شهرستان نهبندان توسط رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای محرومیت‌زدایی و کارهای توسعه‌ای به طور کامل پذیرفته شده و بنیاد مستضعفان هم قول داده که یک شهرستان را قبول کند و دیگر شهرستان‌ها هم باید بین گروه‌های جهادی، سپاه و قرارگاه ثامن تقسیم‌بندی شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم گفت: امروز برنامه جهادی محرومیت‌زدایی را داریم که امیدواریم برای استان مایه خیر و برکت باشد.

سردار علی قاسمی افزود: در خراسان جنوبی برای محرومیت‌زدایی هم‌افزایی و هماهنگی‌های خوبی وجود دارد و ستاد محرومیت‌زدایی استان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: این هم‌افزایی در نهادها و تشکل‌های مردمی و خیرین هم ایجاد شده و جلسات زیادی با آنها داریم که مورد استقبال قرار گرفته است و تلاش داریم توزیع امکانات به شکل مناسب باشد.

وی گفت: ۲۵۳ گروه جهادی نوروز و تابستان در مناطق هدف حضور می‌یابند و میزبان گروه‌های جهادی از خارج استان هم هستیم که ۲۰۳ گروه جهادی، ۲۳ گروه دانشجویی،۲۳ گروه جامعه زنان بسیج، ۲۳ گروه دانش‌آموزی، ۱۰ گروه جامعه پزشکی و غیره تابستان سال جاری به مناطق هدف اعزام شدند.

۷۵۵۹*۳۰۲۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha