مسوولیت نعمتی از سوی پروردگار برای خدمت به مردم است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: مسوولیت از نعمت‌های بزرگ خداوند برای خدمت به مردم است که مسوولان باید از این فرصت برای اندوخته آخرت خود استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالسلام امامی روز سه‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی مهاباد افزود: دوران مسوولیت فرصتی مغتنم برای خدمت به مردم است که باید از آن به نحو شایسته‌ای در جهت کسب رضای خدواند و مردم استفاده کرد. 

وی با بیان اینکه فرصت خدمت‌رسانی محدود و موقت است، گفت: خداوند این نعمت را از کسانی که قدردان آن نیستند خواهد گرفت و به دیگران خواهد داد بر این اساس مسوولان باید در هر مقام و مسوولیتی حداکثر تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دهند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به رویکرد پلیس بر تعامل با مردم و جلب مشارکت گروه‌های اجتماعی گفت: تعامل و مشارکت مردم با پلیس تضمین کننده امنیت پایدار در جامعه است.

وی تاکید کرد: همکاری اقشار مختلف جامعه با پلیس، این نیرو را قادر می‌سازد با کمترین هزینه و دشواری در پیشگیری از جرم با موفقیت‌های چشمگیری روبه رو شود.

فرماندار مهاباد نیز در این جلسه گفت: توانایی و ارزش انسان‌ها به دانایی آنان است و قرآن به امر دانایی و آگاهی توجه‌ای داشته است.

ایرج شجاعی با بیان اینکه مسوولیت و قدرت باید به انسان دانا و عاقل واگذار شود، اضافه کرد: انسان آگاه در مسوولیت خود منشا خیر و برکت و دوری از جنگ و نفاق خواهد بود و کسانی هم که ظرفیت قدرت را ندارند زمینه‌ساز ناامنی و فساد خواهند شد.

وی ضمن تبریک به فرمانده جدید انتظامی مهاباد از خدمات فرمانده سابق این انتظامی قدردانی کرد.

در ادامه این جلسه لوح تقدیر و سپاس از سرهنگ «رضا ظهیریان» فرمانده سابق انتظامی مهاباد و همچنین حکم مسوولیت سرهنگ «برزو تجاری» فرمانده انتظامی جدید این شهرستان قرائت شد.

همچنین در پایان این مراسم «محمد جهین» به عنوان رییس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد معرفی و از زحمات «صادق قادری» رییس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در ۱۱۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی در جنوب استان قرار دارد و از شهرهای مهم فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، گردشگری منطقه محسوب می‌شود.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha