ثبت نام نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران آغاز شد

ساری - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران اعلام کرد : ثبت نام حضور در نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان مازندران آغاز شد.

عباس مهدوی افزود: با تاکید استاندار مازندران و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مازندران، نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان در آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی افزود : روابط عمومی های استان مازندران می توانند با مراجعه به سایت استانداری مازندران به نشانی اینترنتی http://ostan-mz.ir، در جریان جزییات جشنواره و نحوه ثبت نام و ارسال آثار قرار گیرند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران ادامه داد : در این دوره از جشنواره شرکت کنندگان فقط می‌توانند آثار خود را که از آغاز شهریور ماه ۹۷ تا پایان شهریور ماه ۹۸ تولید و منتشر کرده‌اند به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت کننده می تواند حداکثر برای هر رشته و بخش یک اثر ارسال کند، افزود: ضروری است در همه بخش های جشنواره به همراه اصل اثر و نسخه های کاغذی آن، فایل لوح فشرده ( به تفکیک هر بخش یا زیر بخش یک سی دی یا دی وی دی ) آن نیز فرستاده شود.

مهدوی گفت : نخستین جشنواره روابط عمومی‌های برتر مازندران در ۱۰ بخش برگزار می‌شود که شامل مطالعات اجتماعی، انتشارات ، ارتباط الکترونیک، تبلیغات ، ارتباط رسانه ای ، فرهنگ سازی درحوزه فعالیتهای سازمانی برای گاه سازی افکارعمومی و فعالیت‌های فرهنگی، کارشناس برتر ، دیپلماسی، ترویج کالای ایرانی، فعالیت های نمایشگاهی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با تاکید بر اینکه تمامی آثار باید حداکثر تا تاریخ ۱۵ آبان ماه سال جاری با پست پیشتاز (سفارشی ) به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد، افزود: متقاضیان باید جهت شرکت در جشنواره مبلغ ۵ میلیون ریال به شماره حساب ۰۱۱۱۱۳۲۴۴۸۰۰۶ به نام موسسه فرهنگی هنری همیاری آیندگان واریز نموده و فیش واریزی را ضمیمه فرم عمومی جشنواره کنند.

وی با اعلام این که آثار دریافتی در اولین جشنواره روابط عمومی های برتر استان مارندران با استاندارد ها و سنجه های مدون و مشخصی داوری می شوند، توضیح داد : این شاخص ها معمولا با رتبه های عالی تا بسیار ضعیف و اعداد ۱ تا ۵ ارزیابی می شوند. در برخی از شاخص ها مانند کمیت، خلاقیت و برجستگی در کار و از امتیاز دهی عددی ۱ تا ۱۰ استفاده می شود و نهایتا، نتایج ارزیابی در هر رشته که در دو مرحله توسط داوران به ثبت رسیده است، جمع بندی و رتبه بندی مربوطه مشخص می شود. پس از پایان داوری نهایی، آثار برتر بر اساس ارزیابی های انجام شده اعلام می شود.

مهدوی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره دستیابی به همکاری موثر و کاربردی برای ارتباط و پاسخگویی مسئولانه و مدبرانه به مردم ، شناخت خلاقیت ها و نو آوری هایی در زمینه رضایت مندی مردم ، ارتقاء سطح توانمندی ها و مهارت های مدیران و کارشناسان روابط عمومی و معرفی فعالیت ها و الگوهای برتر در اطلاع رسانی عملکرد دولت است .

وی همچنین پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر هنر و دانش روابط عمومی را از دیگر اهداف نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان عنوان کرد و اظهار داشت: مطالعات اجتماعی، برنامه ریزی، انتشارات، ارتباطات الکترونیک، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای، فعالیت های فرهنگی و بخش ویژه اعم از دیپلماسی، کارشناس برتر و ترویج کالای ایرانی از برنامه های نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان مازندران نام برد.

مهدوی دستیابی به همکاری موثر و کاربردی برای ارتباط و پاسخگویی مسئولانه و مدبرانه به مردم، شناخت خلاقیت ها و نو آوری هایی که زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کرده است، ارتقاء سطح توانمندی ها و مهارت های مدیران و کارشناسان روابط عمومی، معرفی فعالیت ها و الگوهای برترکه زمینه شناخت مردم را از عملکرد دولت فراهم کرده است و ایجاد فضای سالم رقابتی و نشاط سازنده در روابط عمومی های استان و تجلیل و تکریم از نیروهای کار آمد و کار بلد این عرصه، تاکید بر شیوه های نوین و جریان ساز در مدیریت روابط عمومی و شناخت نارسایی ها و موانع ارتباط فراگیر با افکار عمومی را از جمله اهداف نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر استان مازندران دانست.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha