۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۰۲
کد خبر: 83500796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیاست‌زدگی سم مهلک نظام آموزشی است

ارومیه- ایرنا- معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: سیاست‌زدگی، سم مهلکی برای نظام آموزشی بوده و جایی در آموزش و پرورش ندارد.

حجت الاسلام علی عسگری روز چهارشنبه در گردهمایی هیات بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش در ارومیه افزود: کارکنان نظام آموزشی باید از ورود به مسایل سیاسی بپرهیزند و سمت و سوی جناحی و قومیتی نداشته باشند.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش با توجه به کمتر بودن تخلفات اداری جزء دستگاه های مطلوب و خوب کشور است.

وی بیان کرد: کاهش تخلفات جزء ماموریت‌های مهمی است که پیگیری می‌شود و آموزش، نظارت و پیشگیری در این زمینه باید در اولویت باشد.

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه  فساد سیاسی منشا انواع فسادهاست، اضافه کرد: فروپاشی از درون انسان‌ها آغاز و به جامعه منتقل می‌شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش نیز در این گردهمایی اظهار داشت: صداقت، صراحت، صمیمیت و سرعت چهار کلید واژه حوزه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش است.

زهرا مظفر با بیان اینکه آگاهی، پیشگیری و بهبود عملکرد باید در اولویت قرار گیرد، اضافه کرد: جایگاه ارزیابی و نظارت بر نیروی انسانی بسیار حساس است.

وی ادامه داد: شناسایی مهمترین گلوگاه های فساد اداری در راستای صیانت از حقوق مردم در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه موضوع ثبت نام مدارس همواره مورد توجه حوزه رسیدگی به شکایات است، گفت: کیفیت برنامه‌های فوق برنامه در مدارس که بابت آن شهریه دریافت می‌شود، باید ارزیابی شود.

این همایش سه روزه  از روز سه شنبه با حضور ۱۵۰ نفر از اعضای هیاتها در ارومیه در حال برگزاری است.

۷۱۲۵/۲۰۹۳

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha