۱۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1369
کد خبر: 83502438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر فرمانده گروه تفحص لشکر ۱۴ امام‌حسین(ع) در اصفهان تشییع شد

اصفهان- ایرنا- پیکر شهید محمود توکلی فرمانده گروه تفحص لشکر ۱۴ امام‌حسین(ع) پس از اقامه نمازجمعه بر دستان مردم مومن و شهیدپرور اصفهان تشییع شد.

در این مراسم، پیکر این شهید والامقام از مصلای نماز جمعه اصفهان تا گلستان شهدای این شهر تشییع شد و برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان فلاورجان انتقال یافت. 

همچنین آیین وداع با این شهید پنجشنبه شب در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. 

شهید سرهنگ پاسدار محمود توکلی فرمانده گروه تفحص لشکر ۱۴ امام حسین ( ع ) صبح روز چهارشنبه هفته جاری بر اثر انفجار مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس در منطقه پنجوین به شهادت رسید.

شهر پنجوین در ۱۰۵ کیلومتری شمال خاوری شهر سلیمانیه، ۷۴ کیلومتری حلبچه و ۱۵ کیلومتر بعد از مرز ایران قرار دارد و عملیات والفجر چهار در ۲۷ مهر سال ۱۳۶۲ در این منطقه با هدف متصل کردن ارتفاعات سورن به سور کوه برگزار شد. 

سرهنگ توکلی پس از جنگ تحمیلی، فرماندهی گروه تفحص لشکر ۱۴ امام حسین را برعهده گرفت و حتی بعد از بازنشستگی مناطق عملیاتی جنوب را رها نکرد تا در نهایت به آرزویش رسید و به دوستان شهیدش پیوست. 

آیین تشییع پیکر این شهید که در زادگاهش روستای خیر شهرستان فلاورجان به خاک سپرده خواهد شد ساعت هشت و نیم صبح روز شنبه از میدان جمهوری اسلامی فلاورجان به سمت زادگاهش برگزار می‌شود.

/6026/۲۰۹۳ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha