۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۰:۰۶
کد خبر: 83509305
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست شورای امنیت روسیه با محوریت سوریه برگزار شد

مسکو - ایرنا – سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: ولادیمیر پوتین با اعضای شورای امنیت این کشور آخرین اوضاع سوریه باتوجه به تنش‌ها در شمال شرق این کشور را بررسی کرد.

دمیتری پسکوف روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: شرکت کنندگان در نشست شورای امنیت روسیه ضمن بررسی اوضاع مناطق شمال شرق سوریه، آغاز بکار کمیته قانون اساسی سوریه را بررسی و مورد تبادل نظر قرار دادند.
رنجرهای ارتش ترکیه صبح روز سه شنبه به سمت مرزهای مشترک با سوریه اعزام شدند و وزارت دفاع این کشور از تکمیل آمادگی نیروهای ترکیه برای آغاز حمله نظامی به شمال سوریه خبر داد.
در واکنش به این تصمیم ترکیه  «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز گذشته پس از تماس تلفنی با همتای ترک خود دستور خروج نظامیان آمریکا را از سوریه صادر کرد.
پسکوف در ادامه سخنان خود گفت: در جلسه شورای امنیت روسیه خاطرنشان شد که در این مرحله همه طرف‌های مساله سوریه باید از هرگونه اقدامی که مانع پیشرفت روند صلح سوریه می‌شود، خودداری کنند.
در این جلسه که به ریاست پوتین برگزار شد، دمیتری مدودف نخست وزیر، ویاچسلاو والودین رئیس دوما، آنتون واینو رئیس دفتر رئیس جمهور، نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت، ولادیمیر کولوکولتسف وزیر کشور و سرگئی ایوانف نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور زیست محیطی و حمل و نقل شرکت داشتند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha