۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۲
کد خبر: 83510171
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت: میانه جدول را هدفگذاری کرده ایم

مشهد- ایرنا- مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: دست کم پنج تیم در لیگ برتر هستند که از نظر منابع مالی و بازیکن نمی توانیم با آنها رقابت کنیم لذا برای لیگ امسال تکرار رتبه ششم و میانه جدول را هدفگذاری کرده ایم.

جعفر فلاح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پنج تیم هستند که به خاطر منابع مالی قوی خود بازیکنان ملی پوش و خارجی را به راحتی در خدمت می گیرند و ۲ بازیکن خوب ما نیز به خاطر همین موضوع جذب آنها شدند.

وی اظهار داشت: با تربیت بدنی شهرداری مشهد هم جلساتی برگزار کرده ایم و شورای شهر نیز بودجه ای را به ورزش قهرمانی اختصاص داده است که پارسال بسکتبال استان آنطور که باید از این امر بهره مند نشد اما امسال قول حمایت های بیشتر داده شده است.

وی ادامه داد: پارسال در نخستین حضور خود در لیگ برتر در بین ۹ تیم به مقام ششم رسیدیم. امسال تعداد تیمها به ۱۴ تیم افزایش یافته است و رقابتها سخت تر شده اما تمام تلاش خود را برای کسب بهترین جایگاه انجام می دهیم.

فلاح با بیان اینکه امسال ۵۰ درصد بیش از پارسال برای تیم هزینه کرده ایم گفت: امسال با ۱۴ میلیارد ریال تیم خود را بسته ایم و بازیکنان و سرمربی صربستانی را به خدمت گرفته ایم. 

وی افزود: نگاه ویژه ای هم به تیم های پایه بسکتبال نوجوان و جوانان استان داریم و می خواهیم از دانش فنی این سرمربی در برگزاری کارگاهها، آموزش و دانش افزایی برای مربیان نیز استفاده کنیم.

کنترل تیم ها در دست ما باشد

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت هم گفت: در این فصل می خواهیم هر روز بهتر از قبل و بازیکنان در بهترین حالت باشند.

سرجان ایوانوویچ افزود: مهمترین تاکید ما در بخش دفاع است و اینکه هر بازیکن بهترین بازی خود را ارائه دهد. در بازی های این فصل می خواهیم کنترل تیم ها در دست ما باشد و ما اسیر آنها نشویم.

وی اظهار داشت: اطلاعات دقیق از بازیکنان و تیم های حریف داریم و فیلم های فصل پیش آنها را هم آنالیز کرده ایم.

وی ادامه داد: برای به خدمت گرفتن بازیکن خارجی هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و با بازیکنان جوانی که داریم می توانیم تیم ها را تحت فشار قرار دهیم.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال از نهم آبان ماه امسال آغاز می شود.

۷۵۰۷/۶۰۵۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha