۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲
کد خبرنگار: 2089
کد خبر: 83510674
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۴۴ درصدی کمک حامیان سمنانی به ایتام

۱۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲
کد خبر: 83510674
افزایش ۴۴ درصدی کمک حامیان سمنانی به ایتام

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: کمک حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان با افزایش ۴۴ درصدی در نیمه نخست ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال رسید.

محسن مسعودیان راد عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: طرح اکرام ایتام تلاش کرده با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تقویت کند.

وی بیان کرد: سرانه دریافتی هر یتیم در استان سمنان بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و بیشتر از میانگین کشوری است.

وی تصریح کرد: در ۶ ماه ابتدایی سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۳۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به فرزندان معنوی کمک کردند که در امسال این مساله ۴۴ درصد افزایش داشت.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: این طرح شامل حال فرزندانی می‌شود که به علت ناتوانی پدر خانواده در تأمین مایحتاج زندگی به دلیل از کار افتادگی، زندانی و دلایل دیگر نیاز به کمک حامیان دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان اضافه کرد: افراد می‌توانند با انتخاب یک خانواده مورد نظر ماهیانه حمایت‌هایی را برای کمک در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین داشته باشند.

۸۱۶ یتیم و ۲ هزار و ۴۶۵ کودک در طرح محسنین و شفا تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند.

خیران استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و شماره کارت مجازی ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷بانک صادرات واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب تأمین مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی به این کودکان ارائه دهند.

۹۸۹۱/۷۴۰۸