خدمات‌رسانی چهار بیمارستان همدان به زائران اربعین

همدان- ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهار بیمارستان ارتش، سینا، آتیه (تامین اجتماعی) و بعثت به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

حبیب معصومی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد:  ۱۲ نیرو با ۶ کد آمبولانس از ۲۰ مهر امسال عازم مرز خسروی شدند و تا سی ام مهر در این منطقه حضور دارند.

وی اضافه کرد: همچنین معاونت بهداشتی نیروهای خود را با عنوان کارشناس بهداشت محیط مراقبت از بیماری ، راننده و خودرو را به مرز مهران اعزام کرده است.

رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان نیز تاکنون ۹ نیرو شامل پزشک، پرستار و متخصصان علوم آزمایشگاهی را به مرز مهران اعزام کرده و قرار است ۱۰ تن دیگر راهی این منطقه شوند.

معصومی گفت: در داخل استان نیز هر حوزه به تناسب شرح وظایف فعال بوده و تیم های اورژانس نیز در ۳۰ ایستگاه از ۸۰ ایستگاه صلواتی مستقر هستند.

وی اظهار داشت: زائران ۱۴ استان برای عزیمت به مرز از همدان عبور می کنند بنابراین مسیرهای پرترافیک و پرتردد شناسایی شده و آمبولانس ها در ایستگاه های صلواتی موجود در این مسیرها مستقر هستند.

رییس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: با توجه به اینکه زائران پنج استان هنگام بازگشت ابتدا در همدان حضور می یابند، در پایانه پیش بینی شده در مریانج، یک 

دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر است.

معصومی گفت: کارشناسان معاونت بهداشتی نیز بر نحوه و کیفیت مواد غذایی عرضه شده نظارت دارند.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha