نمایش‌های راه یافته به جشنواره تئاتر هرمزگان معرفی شدند

بندرعباس- ایرنا- نمایش‌های راه یافته به سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی هرمزگان از سوی دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

در مجموع ۲۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که پس از بازبینی و طبق نظر هیات داوران، هشت نمایش به صورت قطعی وارد جشنواره شدند.

"ریشه‌های تنیده در تار عنکبوت" به کارگردانی ناصر دلدار،  "غراب شیطان" به کارگردانی حسن سبحانی، "دعوت" به کارگردانی محمد سایبانی، "گودو" به کارگردانی ابوالقاسام احدیان، "هادس" به کارگردانی عبدالرسول رنجبر، "چشم هایت را ببند" به کارگردانی مهران محمود زاده، "بریم بریتانیا" به کارگردانی مصیب داوری و "شوایک" به کارگردانی رضا آزاد دریایی هشت نمایش راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تئاتر هرمزگان هستند.

جشنواره تئاتر استان هرمزگان از ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه در تماشاخانه آفتاب و فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می‌شود.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر هرمزگان عصر شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر هشت اثر قطعی راه یافته به مرحله نهایی جشنواره تئاتر هرمزگان، پنج اثر دیگر نیز به صورت مشروط پذیرفته شدند.

حسین کریمی بیان داشت: از میان آثار مشروط، دو نمایش پس از بازبینی و نظر قطعی داوران به مرحله نهایی این جشنواره راه خواهد یافت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه تئاتر هرمزگان ، خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر استانی یکی از رویدادهای مهم و تاثیرگذار نمایشی در استان است که در طی سالهای برگزاری توانسته هنرمندان بسیاری را معرفی و تحویل جامعه هنری دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha