۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1410
کد خبر: 83527887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعلل در صدور مجوزهای اداری قابل قبول نیست

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تعلل برخی کارکنان در صدور مجوز برای ارباب رجوع در برخی ادارات قابل قبول نیست و این روند باید اصلاح شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه اخلاق ویژه مدیران که در شرکت گاز آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: برخی مواقع مشاهده می شود که صدور یک مجوز ۲ ماه طول می کشد در حالی که می توان در یک روز آن را صادر کرد.

وی اضافه کرد: تسریع در صدور و اجرای دستورهای اداری و رسیدگی به امور ارباب رجوع توسط مدیران از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: بر اساس فرمایش پیامبر اعظم (ص)، هر کس در پرداخت دیون یا اضافه کاری و حقوق برادر مسلمان خود و کارکنان کم‌کاری کند یا نگه دارد، خداوند رزق و روزی او را نگه می دارد که این هشدار ایشان باید مورد توجه جدی مدیران باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره ایام رحلت رسول اکرم (ص) به روایتی فرمایشات پیامبر پرداخت کرد و گفت: پرهیز از سخن چینی، غیبت، دروغ، قهر و هم نشینی با افراد مصرف کننده مشروبات الکلی از جمله تاکیدات پیامبر اعظم (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی همچنین از تجمل گرایی در مدیران انتقاد کرد و افزود: ساختمان های اداری نباید مایه فخر ادارات و سازمان ها قرار گیرد.

جلسه ویژه اخلاق در آذربایجان غربی چهارشنبه نخست هر ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha