بسیاری از حامیان مقاومت صحنه تظاهرات  را ترک کردند

بیروت- ایرنا- پس از آنکه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ساعتی قبل از حامیان حزب الله خواست میدان ها و خیابان های تظاهرات را ترک کنند، بسیاری از حامیان مقاومت میدان الشهداء در بیروت را ترک کردند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری المیادین،هنگامی که تعدادی از تظاهرکنندگان در حال خروج از میدان "ریاض الصلح" در قلب بیروت بودند، هدف تیراندازی قرار گرفتند که دو نفر از آنان مجروح شدند.

این تیراندازی در منطقه "البربیر" رخ داد و اکنون نیروهای ارتش با استقرار در این محل راههای منتهی به آن را مسدود کرده و وارد ساختمانی شدند که از آنحا  تیراندازی صورت گرفت.

به گفته خبرنگار المیادین، تیراندازی به طور مستقیم کسانی را که در حال ترک میدان ریاض الصلح بودند، هدف قرار داد.

 همچنین بعد از سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان تعدادی  از حامیان مقاومت سوار برخودرو و موتور  به نشانه حمایت از مقاومت در برخی خیابان های پایتخت حضور یافتند.

"سلیمان فرنجیه" رئیس جریان مسیحی "المرده" سخنان امروز نصرالله را به مثابه قطب نما در مسیر ملی گرایی برشمرد و تاکید کرد که باید با مسئولیت شناسی سخنان او را ارزیابی کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان ساعتی قبل در نهمین روز تظاهرات اعتراض آمیز در لبنان در خصوص تحولات داخلی این کشور سخنرانی کردو مخالفت خود را با استعفای دولت و نیز برگزاری انتخابات زودهنگام اعلام کرد. وی از حامیان خود خواست میدان ها و خیابان های تظاهرات را ترک کنند.

وی همچنین از احتمال بروز جنگ داخلی در کشور ابراز نگرانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha