طرح‌های فناورانه خود را برای نوپاهای فناوری‌های همگرا ارسال کنید

تهران - ایرنا - نوپاهای فناوری‌های همگرا از جمله برنامه‌های حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که به حمایت مادی و معنوی تیم‌های فناور در حوزه فناوری‌های همگرا (NBIC) می‌پردازد.

به گزارش ستاد توسعه فناوری نانو، سومین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا ویژه محققان و متخصصان فعال در حوزه فناوری‌های همگرا از ۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان مهرماه ۱۳۹۸ ادامه داشت. با توجه به استقبال مخاطبان از این فراخوان، مهلت ارسال طرح تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۳۹۸ تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت رسمی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا (nbic.isti.ir) نسبت به تکمیل فرم ثبت طرح اقدام کنند.

منظور از فناوری‌های همگرا یا NBIC (انبیک) ترکیب ۲ ، ۳ یا ۴ تایی نانو فناوری، زیست‌فناوری، فناوری اطلاعات و علوم شناختی با یکدیگر است.

متقاضیان شرکت در فراخوان نوپا باید حداقل یک نمونه اولیه از طرح خود در حوزه فناوری‌های همگرا داشته باشند. این طرح باید دارای جزء یا اجزائی باشد که در ساخت آن‌ها دستکم از دو فناوری از فناوری‌های NBIC استفاده شده و عملکرد محصول به هم‌افزایی و تعامل این فناوری‌ها وابسته باشد.

رویکرد برنامه کاملا حمایتی است و تمامی تیم‌ها می‌توانند در صورت کسب حدنصاب فنی و بازاری لازم از خدمات و حمایت‌های بلاعوض در حوزه فناوری‌های همگرا استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha