۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 83532487
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارتش سوریه در دوازده روستای جدید در شمال این کشور مستقر شد

تهران – ایرنا – یگان های ارتش سوریه روز یکشنبه در دوازده روستای جدید در شمال این کشور مستقر شدند و امنیت را در آنها برقرار کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»افزود: ارتش سوریه از راه محور «تل تمر» وارد مرزهای اداری شهر «رأس العین» و روستاهای « السیباطیه » و « الجمیلیه » و « الظهره  » و « خربه الدبس» و « القاسمیه» و « الرشیدیه» و « الداوودیه» و «العزیزیه» و «الظهره » شدند.

بر اساس این گزارش ، هدف از استقرار واحدهای ارتش ، حفظ جان ساکنان این منطقه در برابر حملات گروه های تروریستی و مقابله با تجاوز ترکیه است.

از سوی دیگر نیروهای ارتش پس از استقرار در روز جمعه گذشته در حومه شمالی استان « حسکه» هم اکنون در راستای مقابله با تجاوز ترکیه و حمایت از شهروندان سوری در حال گسترش دامنه استقرار خویش است و در همین راستا یگان‌هایی را از شهر « قامشلی» به سمت حومه شمال غربی شهر حسکه اعزام کرد.

به گزارش سانا، ارتش سوریه همچنین روز یکشنبه در حومه جنوب شرق رأس العین و شمال غرب الحسکه بر چهار روستای جدید « أم حرملة، باب الخیر، أم عشبة و الأسدیة » تسلط یافت و مسافت باقیمانده تا مرزهای ترکیه را سه کیلومتر کاهش داد.

خبرگزاری رسمی سوریه یادآورشد که یگان هایی از ارتش سوریه در حومه رأس العین با نیروهای ترکیه درگیر شدند.

از سوی دیگر اهالی شهر دیرالزور نیز در گذرگاه آبی حد فاصل میان دو شهرک « المریعیه و مراط » و همچنین در میدان اصلی این شهر ضمن برپایی اجتماعی حمله ترکیه به خاک سوریه را محکوم کرده و پیروزی های ارتش سوریه را جشن گرفتند.

۱۴۸۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha