۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83533428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بارش باران در همدان تداوم دارد

۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱
کد خبر: 83533428
بارش باران در همدان تداوم دارد

همدان - ایرنا - کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی در آسمان استان، رگبار پراکنده باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته در همدان ادامه دارد.

روح‌الله زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان استان در ۲۴ ساعت آینده، ابری همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق، مه صبحگاهی و ریزش برف در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت‌های پایانی روز چهارشنبه سامانه بارشی از سمت شرق استان خارج می‌شود، اظهار داشت: انتهای این هفته دمای هوای همدان سه درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

زاهدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فامنین با ۱۸ میلیمتر بیشترین بارش را در استان داشته و ایستگاه فرودگاه همدان پنج میلیمتر بارش را ثبت کرده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر بیشترین و گل‌تپه با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته‌اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اظهار داشت: دمای کمینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha