۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵
کد خبر: 83538169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای همدان به زیرصفر می‌رسد

۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵
کد خبر: 83538169
دمای هوای همدان به زیرصفر می‌رسد

همدان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: با ورود یک سامانه بارشی روز یکشنبه از سمت شمال به این استان پیش‌بینی می‌شود دمای هوای برخی از نقاط به زیر صفر درجه سانتی‌گراد برسد.

محمدحسن باقری‌شکیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، این سامانه بسیار ضعیف است و بیشتر نقاط شمالی استان را در برمی‌گیرد که به دنبال آن پیش‌بینی می‌شود روز دوشنبه در کوهپایه‌ها بارش پراکنده باران رخ دهد.

وی اظهار داشت: در مجموع ابرهای این سامانه بارش‌های خوبی ندارند و در مدت کوتاهی استان را ترک می‌کند.

باقری شکیب عنوان کرد: آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: تا انتهای این هفته روند کاهشی دمای هوا ادامه دارد و دمای هوای برخی از نقاط استان به زیر صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و بهار با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

باقری شکیب اظهار داشت: دمای کمینه هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بیشینه دمای هوای این شهر ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha