۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83539795
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دعوت مسوولان مهابادی از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

مهاباد- ایرنا- امام جمعه، فرماندار مهاباد و نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند.

به گزارش ایرنا در پیام مشترک «ماموستا عبدالسلام امامی»، «ایرج شجاعی» و «جلال محمودزاده» به مناسبت روز ۱۳ آبان، از مردم همیشه در صحنه این شهرستان خواسته شده تا همراه با مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی حضوری دشمن‌شکن داشته باشند.

در این پیام آمده است: سیزدهم آبان ماه، نماد ظلم ستیزی و استکبارستیزی ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال ۴۳، کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه در سال ۵۷ توسط رژیم وابسته شاه و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام است.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: این روز که امام راحل (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند، در بیانات گُهربار مقام معظم رهبری تجلی آزادگی، شجاعت و غیرت انقلاب ملت ایران آمده و در تاریخ کشور به عنوان یوم‌الله و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به ثبت رسیده است.

در بخش دیگری از این پیام خطاب به مردم مهاباد تاکید شده است: در شرایط حساس کنونی که تهدیدها و هجمه‌های همه‌جانبه دشمنان علیه ایران وجود دارد وظیفه ما را سنگین‌تر کرده و همه باید در راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان تکلیفی دینی و انقلابی و یک ضرورت تاریخی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و برائت و انزجار از استکبار جهانی، شرکت کنیم.

در این پیام همچنین آمده است: با حضور در این راهپیمایی به تمام جهانیان ثابت می کنیم راه و مسیر انقلاب اسلامی ظلم ستیزی و زیر بار خواسته‌های قلدرهای جهانی نرفتن است و همه باهم در کنار دانشجویان و دانش‌آموزان خواهیم ایستاد تا اعلام کنیم که دل بستن به مستکبران و در راس آنها آمریکا کاری عبث و بیهوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha