۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 83539891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۱۴ کیلوگرم موادمخدر در اردبیل امحا شد

۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83539891
بیش از ۳۱۴ کیلوگرم موادمخدر در اردبیل امحا شد

اردبیل - ایرنا - بیش از ۳۱۴ کیلو گرم انواع موادمخدر غیردارویی روز یکشنبه با حضور مسئولان ارشد استان و خانواده شهدای مبارزه با موادمخدر در اردبیل امحا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال تاکنون بیش از  ۱.۵ تن انواع موادمخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر در استان کشف شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال هشت درصد افزایش نشان می‌دهد.

سردار هوشنگ حسینی با بیان اینکه تاکنون  ۱۹ نفر از ماموران استان اردبیل در راه مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ شهید شدند، اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان امسال تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر معتاد و تهیه و توزیع کننده این مواد افیونی را دستگیر کردند. 

وی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با موادمخدر افزود: امسال با اجرای طرح پایش محورهای مواصلاتی و با انجام ۱۵۴ مورد عملیات ۹۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۲۶۶ نفر دستگیر شدند.

وی گفت: همچنین با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و انجام ۶۲۵ مورد عملیات توسط پلیس ۲۶۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۲ هزار ۵۹۲ نفر دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه ماموران با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ۲۴ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف و ۱۵۴ نفر را دستگیر کردند، اضافه کرد: همچنین با اجرای طرح نشاط در جلوی مدارس و مراکز دانشگاهی استان ۴۱۲ معتاد و متجاهر و خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر کردند.

سردار حسینی ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی را موادمخدر دانست و ادامه داد: بیشتر زندانیان در سطح کشور و استان اردبیل به علت اعتیاد و موادمخدر است.

او با اشاره به نقش مهم تعامل مردم با نیروی انتظامی در انجام موفق ماموریت‌های پلیس، گفت: مبارزه جدی و بی‌ امان با قاچاق و توزیع موادمخدر یکی از اولویت‌های اصلی ناجا است و همه باید برای ریشه‌کن کردن این بلای خانمانسوز در جامعه احساس وظیفه کرده و تلاش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha