عباسعلی ملکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و فرماندار سرایان به ترتیب روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰ و ۳۰ دقیقه از طریق سامانه ۱۱۱ پاسخگوی سوالات مردمی هستند.
وی افزایش مشارکت مدنی برای افزایش پاسخگویی و رضایتمندی مردم را یکی از اهداف دولت تدبیر و امید در راستای منشور حقوق شهروندی عنوان کرد و گفت: بنا به دستور استاندار و برنامهریزی انجام شده در ۶ ماه دوم امسال مدیران دستگاههایی که بیشترین درخواست مردمی را دارند از طریق سامانه سامد پاسخگوی شهروندان خواهند بود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: تماسهای دریافتی در سه قالب مشاوره، پاسخگویی به شکایت و درخواست ارسال مستندات برای بررسی و ارائه خدمت، توسط مدیران کل دستگاههای اجرایی استان پاسخگویی شده است.
وی بیان کرد: هر هفته سه نفر از مدیران استان در این مرکز حضور یافته و به صورت مستقیم پاسخگوی تماس شهروندان هستند.
بیرجند- ایرنا - مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای مهر امسال تاکنون مردم استان یک هزار و ۷۲۰ تماس با سامانه ارتباط دولت و مردم (سامد) و شماره تماس ۱۱۱ برقرار کردهاند و ۱۴ برنامه نیز با حضور مدیران در این مرکز برگزار شده است.
اخبار مرتبط
-
اشتغال بیشترین فراوانی تماس در سامانه سامد استان مرکزی است
اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: بیشتر تماس ها با سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم…