۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 83555814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: افزایش قیمت بنزین از قاچاق آن جلوگیری می‌کند

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: افزایش قیمت بنزین از قاچاق آن جلوگیری می‌کند زیراکه برای قاچاقچیان صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: هم اکنون خانواده‌های ثروتمند چندین خودرو دارند بنابراین، باید بخشی از سوخت مصرفی خودروهای خود را به صورت آزاد پرداخت کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: تصمیم افزایش قیمت بنزین با هماهنگی سران سه قوه بوده تا مملکت بخوبی اداره شود.

وی از کاسبان و مغازه داران و همچنین تاکسی داران خواست تا به بهانه افزایش قیمت بنزین، کالاهای خود را چندین برابر نفروشند و کرایه را افزایش ندهند.

وی افزود: باید همه انصاف داشته باشند و به بهانه گران شدن سوخت مردم را در فشار قرار ندهند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: باید با عدالت مظاهر فساد را در جامعه بزداییم، فساد را از پا در بیاوریم تا حقوق همه مردم رعایت شود.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: اگر امروز در کشور جریان مبارزه با فساد دانه درشت ها و نیمه درشت ها آغاز شده است بطور قطع آنان گرفتار خواهند شد و همه در این زمینه باید مسئولان را کمک کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: قوه قضاییه فضای مبارزه با فساد را ایجاد کرده است که جای شکر و سپاس دارد و هر مفسد مربوط به هر حزب و جناح و  وابسته به هر کس باید پاسخگو باشد و از مسئولان می خواهیم که اگر قوم و آشنایان آنان گرفتار شده بودند طرفدار عدالت باشند.

امام جمعه بجنورد ضمن تبریک ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) گفت: پیامبر گرامی بنیان و ستون های اسلام را محکم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha